Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 får jeg kjøpt klyster uten resept?? og står sånt frame? syns det er litt ekkelt og gå og kjøpe, skjønnerikke hvorfor. noen somn forklare hvordan der er og ta? og bringebærblad kapsler, tar det lang tid før en evt fødsel starter??
snartmammapåny Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Du får kjøpt små klyster på apoteket. Er noen som er beregnet til gravide. Ellers så er ikke bringebærkapler for å starte fødsel, så det kan ta mnd før den starter, hehe;) Bringebærkapslene er for å styrke livmoren så man får en lettere fødsel og at livmoren skal kunne trekke seg raskere sammen etter fødsel. De styrker og mellomkjøttet så man forebygger revning. Etter fødselen så hjelper de og på melkeproduksjoen. Er litt ulike typer, men noen kan man ta alt 3 mnd før termin, andre fra uke 35.
Strålende Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Hvor kommer dette med bringebærkapser fra? Og hvor kjøper en det ?? Her hvor jeg bor hadde de ikke hørt om det på apoteket.. jeg ble litt forvirra jeg da.. lurer på om de ikke følger heøt med her, eller om dette er mer vanlig på østlandet gjerne ?? Jeg er på Vestlandet da...
2 gutter og 1 jente Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 de selges bare paa helsekostbutikker! de har det helt sikkert der du bor ogsaa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå