Gå til innhold

hææærli å være mor.. gled dåkker,alle gravide:)

Msmarita <3 04.12<3

Anbefalte innlegg

sitt nu her me den ene av mine to små vidundre på fanget:)

prinsessan mine kom til værdn 4des-06, å e idag 2mnd å 22dg gammel:)

aldri hadde æ kunnet forestilt mæj den vidunderlige følelsn som d man føle for sine egne barn.

da æ fikk vite vi venta to små, ble æ full av forventning, å panikk.

følte æ va for ung, å va redd for ansvaret,redd for kordan æ sku greie mæj me to unga.folk sa d ble så mye arbeid, rett å slett kom me mye skremselspropaganda..

æ trur dæm bare va misunneli, for live e hærli.

Det va litt tøft i begynnelsen, fordi begge prinsessen mine hadde kolikk, men d gikk over etter en mnd, å sidn har vi bare storkosa oss.

Dæm e snill å bli som dagen e lang, å d e helt fantastisk å se dæm to små skapningan utvikle sæj.

rart å se, enda så litn som dæm e, at d næssn e som dæm har en måte å kommunisere på.

plutseli bynne dæm bægge å flire, å hvis den ene skrik så sætt ho andre i gang å.. hvis den ene har vondt i magen , så bynne ho andre å krøke sæj,, næssn som å sympatisere me søstra.. helt merkeli.

dæm e trøtt samtidi,sultn samtidi,enda så forskjelli dæm e..

nu e dæm bynt å smile å småprate, dæm hær hjerteknuseran..

gled dåkker alle, d e ikke sp mye slit å stræv som folk kan finne på å si..litt ekstra e d nåkk, men tifold mye glede å fine stunda :)

Fortsetter under...

Åh, så herlig å høre! Nesten som å høre om meg selv og min tvillingsøster da vi var små, sånn som jeg har blitt fortalt!

Gleder meg masse til mine tvillinggutter kommer i mai, alltid godt å høre "solskinnshistorier" fra andre! Man hører så mye negativt liksom!

Lykke til videre med jentene dine!!

Hvilken uke fødte du i forresten? Og hvor store/små var de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...