Gå til innhold

Jeg har fått STOOOOR mage:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos meg syntes det virkelig godt at jeg er gravid jeg er i uke 17 nå og magen kom helt plutselig over natten virket det som :)

DØDSKULT, jeg var og kjøpte meg mammaklær på lørdag :)

Er 168cm og 121kg nå...har skrevet kontrakt med meg selv at jeg skal ned i 80kg etter fødsel, da har man masse tid til og gå lange turer med vogna...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kor bra,glæde mæ te æ får skikkelig mage også,har samme mål som dæ...bli vanskelig,men ska klar det,må bare finn en treningskompis,lettar og vær to om det;) lykke te;)

Skrevet

Åååååå... så gøy! Du får kose deg masse med magen din da! :)

Skrevet

bra for deg...:) er i uke 19, men føler meg igrunn bare tykk...:( ingen ting som passer osv...

du sa du hadde kjøpt mamma klær...har selv prøvd på H&M men synes de bare har forholdvis små str. hvor har du kjøpt dine??

Håper du når dine mål etter fødselen..

Skrevet

Jeg har kjøpt mine klær på HM, 2stk gensere i en i str L og en i XL og en singlet i L, kjøpte ikke bukse, da jeg har noen bukser som foreløpig sitter under magen, også har jeg en som er veldig stor som jeg får dratt oppover magen!

Skrevet

Jeg har kjøpt mammaklær på HM, og der fant jeg store størrelser. Olabukser opp til str.48 og XL buksene var også store. Disse passet meg fint, og jeg er 1,76 m og 118 kg.

Jeg tror det kommer litt ann på hvilke HM du er på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...