amilde 11.06 Skrevet 27. februar 2007 #2 Skrevet 27. februar 2007 Jeg har arvet et svithun kombivogn. Vogna er veldig fin men den er ganske mye falmet av sola. En annen på forumet hadde samme erfaring men fikk en ny kalesje når hun klaget til butikken. Så det kan jo kanskje være en svakhet at fargen falmer av sol og vær.
prøvekluten+3små Skrevet 28. februar 2007 #4 Skrevet 28. februar 2007 grøssgrøssgrøss og gru... du da tror jeg jeg ville tenkt om igjen! hadde sjøl denne vogna til nr en..utrolig mye feil som dukka opp på den...blandt anna slo ryggstøtta i bakken plutselig en dag..takk o gud satt ikke sønnen oppi da! hadde vogna inne på rep hele seks ganger pga deler som falt av eller ikke var slitesterke i det heletatt...etter dette fikk jeg heldigvis pengene tilbake! nå trenger jo ikke dette skje andre med denne vognen,MEN vil poengtere at den er kortere i liggelengde etter man tar ut bagen enn hva andre vogner er...da sønnen min var ett år kunne han ikke lenger ligge i vogna uten at føttene hang utenfor..da blei det ny vogn for min del.. videre er bagen(om du tenker kombi) veldig smal,og lille her vokste ut av den etter bare to mndr..litt tidlig med sportsvogndel enda da syns nå jeg.. grunn for at jeg kjøpte den,var for den var fin å se på..men visste ikke bedre den gang..19 år og uerfaren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå