Gå til innhold

Juni: Ammer dere


Mamma`n til Noah

Anbefalte innlegg

enda? Fult,bare litt eller ikke noe. Noah får i seks tiden om morgenen, fem på ettermiddagen og litt etter grøt (dersom han orker) før han skal sove. Han er jo så opptatt med andre ting... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg gjør det. Ei stund synes jeg at han ville ha veldig lite pupp. Ei stund syntes jeg han ville ha lite fast føde. Ei stund syntes jeg han ville ha lite både av pupp og av fast føde. Nå synes jeg han spiser mye både pupp og fast føde! I dag har han spist fem solide puppe-måltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en stund var jeg helt påvei til å slutte å amme. tennene hans borer seg inn i puppen. i tillegg sluttet vi med nattamming (men det skjærte seg) så plutselig var det mye mindre melk. men nå går det greiere å amme, så lenge jeg sitter i en spesiell stilling-og da får jeg litt guts til å stå på lenger. han har atopisk eksem så disse dråpene er bra for han! han får litt flaske. men hvis han fortsetter med denne ikke-bitinga- så får han pupp videre!! det var så vondt at jeg gikk med skikkelige sår.

 

men det går tregt-utdrivninga tar det værtfall 2min å starte.. så han er jo ikke så ivrig alltid.. men han fikk vel en sup 3-4 ganger i dag etter mat. er vel ikke ås mye, men det retter vel på seg snart håper ejg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pumper meg ennå noen gang pr døgn og gir mm på flaske. Prøvde faktisk å gi Martin pupp i dag men han smatta bare på den og flirte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ammes det morgen(kan ikke komme fort nok bort til puppen da) og kveld(rett før hun legger seg), og et par ganger på dagtid etter måltider. Nå har vesla vært syk, så det er blitt litt ekstra pupping også...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det ammet 05.30 om morningen, før middagslur og før natta på kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ammer tre ganger om dagen, morgen, i 16-tiden og om kvelden. Men har mye mindre melk enn tidligere, håper det er nok til å holde oppe litt produksjon, iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ammer ca to-tre ganger før me står opp, før eller etter hvert måltid, og ca to ganger etter leggetid=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanna får pupp 3-4 ganger i døgnet - før hver gang hun skal legge seg (2*dupp + kveld) og noen ganger vil hun ha om morgenen eller om natta...

Prøver å innføre et fjerde måltid m fast føde, men synes det er vanskelig - det blir jo spising hele halve dagen :D Ikke er hun særlig storspist heller, så jeg får ta det litt piano.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer ennå ja. Et par ganger om morgenen ca 07.00 og 09.00 , en gang i 14.00 tiden noen ganger i 17.00 tiden, nattapuppen 20.00 også har det begynt å bli noen ganger iløpet av natta nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer fast hver morgen og kveld, noen ganger vil han ha en sup midt på dagen også, og da får han selvfølgelig det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ammer om morgenen og kvelden. av og til en gang midt på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...