Kristi*trebarnsmor* Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Kan det være et tegn på at fødselen vil gå raskere/lettere hvis man har mange kynnere? Evt at den ikke går på overtid? *håper* Jeg har kynnere mange ganger hver dag, og begynner uke 30 i morgen. Noen som vet?
snartmammapåny Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Har hørt at det ikke skal ha så mye å si, men noe må vel disse kynnerne være godt for;) Har hatt mye kynnere siden uke18, så tror jeg må ha en veldig godt trent livmor etterhvert;)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 Vi får satse på at de har noe å si i positiv retning!
PlinkiPlonk Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Ble sm i forrige sv i 7ende mnd pga sterke kynnere, men gikk 16 dager over terminen, og fødselen tok 19-20 timer. Med meg hadde det ingenting å si.
trulte-->termin+2 Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har hatt kynnere så lenge jeg kan huske....hadde termin i går å var med lege i dag å fortsatt ikke moden.Så kan ikke skjønne det har noe å si...men vi er jo alle forskjellige..så hvem vet?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå