ormeynglet Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Han mente at det skulle ikke drøye så lenge før fødsel nå, at prosessen var i gang. Hvordan han kan si det aner ikke jeg, men vi får se da...spennende. Satte meg opp på time på neste mandag igjen (5.mars), og hvis jeg ikke har født allerede så skulle han prøve å sette meg i gang da. Har termin 4. mars. Har litt lite fostervann så legen mente det ikke var noe lurt for meg å gå på overtid. Skal på ny sjekk på sykehuset på fredag, men vil mye heller at fødselen skal komme i gang etter en time akupunktur enn de hersens kurene deres. De funket overhode ikke på meg sist gang iallefall. Fryktelig spennende tid dette altså, klarer snart ikke tenke på annet enn slimpropper, symptomer og fødselstegn og hvordan en rie kjennes ut og hvordan jeg vil oppføre meg under fødsel og.....ja, i det hele tatt. Fullstendig på bærtur!! Puh, 6 dager til termin..
trulte-->termin+2 Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Kjenner til all den spenningen ja...jeg hadde termin i går men fortsatt ikke så mye tegn. Men sist helg tenkte jeg på det hele tiden...at noe måtte skje.Men har klart å roe ned hodet mitt litt nå...for har fått overtidstime 9.mars..så uansett ikke lenge til vår lille prins kommer uansett=) Lykke til vertfall!! Tror jeg må prøve akupunktur timer neste gang for modning...for var hos lege i dag å er ikke moden enda..
ormeynglet Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 Åh, sikkert frustrerende å gå på overtid og ikke være moden enda. Håper bare den virker denne akupunkturen da, det vet jeg jo ikke. Men som du sier så har du uansett ikke så lenge igjen da:) Masse lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå