Gå til innhold

Noen trøskeråd til meg, jenter???


Gjest

Anbefalte innlegg

Sliter med trøske, både jeg og snuppa (10 uker). Fikk tips om å pensle med Farris på tunga hennes, og det er bedre nå. Men jeg er ikke bedre....Vil helst slippe Mycostantin, er no skikkelig gris det.

Leste om noen som brukte en tesil på puppene, men jeg har jo nikkelallergi, så det er vel ikke noe lurt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

canesten er det eneste som har hjulpet her. smørte et tynt lag på puppene 2 ganger daglig. Det bittelille baby får i munnen da, er nok til at det hjelper. Fikk rådet fra legen min. Tynt lag altså. Her hjalp det etter 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albueskjell er genialt. Fungerte kjempefint på meg. Fås på Apotek 1. Men jeg brukte mycostatin i tillegg og syns ikke det var noe klin. Men jenta mi hadde ikke sopp i munnen. Bør vel kanskje få behandlet det barnet har i munnen med dråper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei harstad-væringen! Derfra æ å, men bor i Oslo. Albueskjell må jo være ideelt da! Bruk en baby qtips som du dypper i farris, og vask godt åsså på sidene i munnen til babyen. Vasker til slutt m tørr qtips for å få bort mest muli belegg! Tvitvi! -har funka veldi bra på min lille gutt på 9uker, men kommer av og til tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk beskjed om at jeg kunne bruke farris på meg også.tar farris på bomull og smører på etter amming.gjort det idag,og det har funket litt allerede.bruker det også i munnen på tulla.

men hvordan får dere tatt ordentlig inni munnen på babyene?syns det er så vanskelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode råd, jenter! Har allerede prøvd Farris, men skal teste det på puppene også nå. Synes kanskje det er litt bedre, snuppa er i hvert fall bedre. Men det er jo så j.... vondt når hun tar tak.

Vurdert albueskjell, men regna at soppen kom til å kose seg bare verre under der, tett og passe fukti. Men funka d, er jeg villig til å prøve.

Å hallais utfløtta harstadværing, sjelden sort her på DiB. Koseli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...