Gå til innhold

Hva skal lillebror til Thea hete?

Anbefalte innlegg

Vi tenker på:

Tobias

Jørgen

Sverre

Mange navn er "ute av dansen" fordi vi kjenner noen som kjenner noen som heter det...

Jeg hadde MANGE jentenavn, men er helt lost når det kommer til å finne et fint guttenavn. Samboeren vil helst ikke ha motenavn som Elias.

Ellers heter både jeg, han og storesøster noe på T. er det for teit at alle har samme forbokstav?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8398073-hva-skal-lillebror-til-thea-hete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tobias er sååå kjedelig i forhold til Sverre og Jørgen som er flotte navn.

Tobias er vel like motenavn som Elias.

Jeg ville gått for Jørgen. Ellers synes jeg ikke det er teit med at alle har samme forbokstav.

Hva med Torstein? eller Tom? eller Truls?

Både Tobias og Jørgen passer fint til Thea.Det er bare kult at alle har samme bokstav.

Sverre er et flott navn,men jeg synes ikke norrøne navn passer til Thea.

Ellers vet jeg om søsken som heter Thea og Truls,synes det klinger så bra.Var et godt forslag fra hun over.

Både Jørgen og Sverre er forresten flotte navn, men jeg synes dere skal følge opp med en fjerde T. Tobias er søtt, men enig i at det (snart) er like pop som Elias og litt veikt ift Jørgen og Sverre.

Andre forslag:

Thomas

Truls

Torjus

Tallak

Theodor (kanskje litt for likt Thea)

Annonse

Tusen takk for gode tilbakemeldinger!!!

Tror nok vi ender på et navn på T, ja. Selov om jeg i begynnelsen syntes det var litt "Mormor og de 8 ungene i skogen-aktig". Men koselig at alle 4 begynner på T.

Truls er et forslag som er godt inne i varmen, men Tobias leder ennå, selv om det er litt mote-navn. Storesøster synes det er aller finest - og ingen av oss kjenner noen som har barn som heter det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...