Susan*lillegutt og mini* Skrevet 26. februar 2007 #1 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg funderer og funderer på hva vi skal kjøpe lillegutt i bursdagsgave.. er jo enda 1mnd igjen,men tiden går så altfor fort.. Han er sååååå interessert i lastebiler og biler og alt som er stort (pappaen kjører jo lastebil,samt begge gudfedren hans,og en kompis som er her innom hver dag,så skulle vel bare mangle at det ikke dryppet på lillegutt også=) Men han har liksom nok av biler og lastebiler og alt av kjøretøy,så vil finne på noe nytt,men allikavel noe han er interessert i,så det ikke bare blir ligende sammens med resten av lekene han ikke leker med.. Noen forslag? Det ellers vurdere vi å kjøpe seng til han,men vet ikke om jeg helt er klar for å gi slipp på sprinkelsengen enda..han er jo blitt så flink til å sove hele natten,og kommer seg ikke ut av senga enda heller... Hva skal dere kjøpe og kom gjerne med forslag til hva vi kan kjøpe=) her er hjern tom akkurat nå=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 26. februar 2007 *tasteleif* Bursdag skulle det jo selvfølgelig stå i overskriften,men dere er vel vant til å lese skrivefeil fra meg =)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 26. februar 2007 #3 Del Skrevet 26. februar 2007 Tror ikke vi skal investere i den helt store gaven i år.. Har noe på loftet fra londonturen vår. Noen klær og en doktorkoffert.. Tror det får holde. Hun fikk så mye til jul, og har fått stor seng.. Føler hun har fått nok for en stund nå..hehe.. men har jo lyst å kjøpe alt... Snuppa har iallefall følgende på sin ønskeliste: - trehjulssykkel, - mat til lekekjøkkenet - Brio togbane - Duploklosser (Har så og si ingen slikee..) - "Dukketilbehør" -klær, stellebord..etc.. (Har ikke plass til det egentlig..) - DVD er -som hun og egentlig har nok av... - Bøker -får hun aldri nok av - Hårpynt - Hun elsker prinsesser for tiden, så smykker, kjoler, etc i den duren vil nok falle i smak.. -kanskje ikke helt den store gaven til simen da, men..hehe.. - Uteleker - Klær str 92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 26. februar 2007 #4 Del Skrevet 26. februar 2007 Har ingen gode ideer selv, så jeg tror jeg følger denne tråden tett fremover :-) Skal si i fra hvis jeg får noen glupe ideer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 26. februar 2007 #5 Del Skrevet 26. februar 2007 Her kommer det til å bli en trehjulsykkel i 2 års gave. Tips til deg: -trehjulsykkel. -sklie til å ha ute (om dere har hage da-kan has inne oxå). -gravemaskin til å ha i sandkassen. -en tur i lekebutikken så han kan ta seg ut noe selv. Hadde egentlig ikke så mange ideer selv merket jeg hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hege_d Skrevet 27. februar 2007 #6 Del Skrevet 27. februar 2007 Storm får stor seng av oss. -og en tromme, som jeg ikke kunne stå for - det kommer jeg nok til å angre. Har tænkt å ønske ham medlemskap i WWF barneklubb - det er ganske dyrt, koster vist 600 om året, men så får de et blad med bilder af dyr hver måned, som vi kan lese sammen. Han mangler jo ikke rigtig leker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små... Skrevet 27. februar 2007 #7 Del Skrevet 27. februar 2007 her har vi tenkt på: trehjulsykkel eller sånn bobby-car med henger... mummihus - jenta våres er såå glad i mummitrollet! duplo lego er populært, little people, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 2. mars 2007 #8 Del Skrevet 2. mars 2007 Her er det gravemaskin som er det store og traktor. Har lyst å kjøpe alt mulig, her er problemet å begrense seg. Noe av det som er på ønskelisten er: - Trøtraktor - Trehjulsykkel - Sånn ting som man sitter på og graver i sandkassen med. - Ny, stor sandkasse - Lekekjøkken - Stor gravemaskin - Byggmester Bob duplo - Brio eller dublo togbane Hva skal VI kjøpe??? Har masse annet smått som vi kan ønske av andre. Problemet er hva i all verden skal vi velge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 3. mars 2007 #9 Del Skrevet 3. mars 2007 Masse gode forslag over her. Jeg kan jo plusse på modelkitt, og sånn stort akebrett, så det er klart til vinteren igjen. Jeg har vært og kjøpt bursdagsgave idag forresten. Vi fikk penger til barna av oldemoren dems, så i dag har begge to fått gullkors. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 4. mars 2007 #10 Del Skrevet 4. mars 2007 Vi har allerede kjøpt til Didrik. En bilgarasje og lekemat til kjøkkenet hans.. Tror nok det skal falle i smak her i huset. Garasje kan jo være et tips til dere om han har mange biler. Det er sånn stor garsje med to etasjer. kljøpte den på tilbud på brio etter jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 4. mars 2007 #11 Del Skrevet 4. mars 2007 Mirja får et "My Little Pony" slott med noen hester og dill dall i, hehe... Hun er virkelig hestefrelst (til mammas store glede) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 5. mars 2007 #12 Del Skrevet 5. mars 2007 Her blir det en liten gave på dagen - og når me kommer inn i huset skal me kjøpe en sklie som hun kan ha ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lineberta :) Skrevet 6. mars 2007 #13 Del Skrevet 6. mars 2007 Her tror jeg det blir dukkevogn til Emilie.Hun har en paraplytrille,men nå skal hun få stor dukkevogn tenkte vi. Hun fikk rosa trehjulsykkel til jul som hun elsker å sykle på. Hun når ned til pedalene men skjønner ikke helt enda hvordan hun trør Det som er så greit er at det er en stang bak på sykkelen som vi kan styre med når vi går tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå