Gå til innhold

prøverørlegger

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg?

Jeg har heldigvis blitt bra i magen og fungerer helt fint nå. Nå teller jeg dager til jeg kan teste, spennende!!

Jeg leste på presentasjonen din at du skal teste 1.mars. Er det da du skal ta blodprøva? Skal du ta den den på Haukeland eller hjemme? Jeg fikk beskjed om å teste 2.mars, men det er en fredag og da får jeg ikke resultatet før mandagen... Hvis du skal teste på torsdagen, bør jo jeg også kunne gjøre det på torsdag. Det er jo bare en halvtime som skiller oss...

Håper du holder humøret oppe og selvfølgelig at du får et gledelig resultat snart!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8397824-pr%C3%B8ver%C3%B8rlegger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei,

Har ikke vært her på noen dager. Koselig å høre ifra deg, men utrolig kjedelig at du har fått mensen. Vi er nok i samme båt. Fikk mensen i dag! Er veldig lei meg! SNUFS! Hvorfor skal det være så vanskelig da! Grrrrh!

Kanskje vi treffes igjen til uttak neste gang da, da satser vi på at det blir full klaff da!

Må vi ta blodprøve allikevel forresten? Hvis jeg skal ta den, så blir det på hjemstedet mitt og om det hadde vært på Haukeland så hadde det blitt fredagen for meg også.

Blæææh! Er litt deppa i dag ja, men det er vel du også!

Neste gang da går det bra ser du:) Lykke til fremover med babylagingen!

Uff, så dumt at det ikke funka for dere heller!

Det kjennes så meningsløst at vi ikke får det til når vi ønsker det så forferdelig høyt.

Jo, vi må ta blodprøve uansett, for å bekrefte et negativt svar med 100% sikkerhet. Jeg skal ta den "hjemme" på fredag, men har igrunn ikke lyst til å ta den, siden jeg vet at den blir negativ.

Kanskje vi møtes til uttak neste gang også, det hadde jo vært litt kjekt! Vi har fått forespeila uttak i uke 21. Og ja, vi får håpe på full klaff da! Eller aller helst at vi får det til på egenhånd før den tid da.

Håper du klarer å komme deg opp igjen og klarer å se framover så fort som mulig!

Takk for det! Er vanskeligere å takle enn jeg hadde trodd. Griner i ett sett. Har hele tiden tenkt at jeg må være positiv, men også forberedt på negativ resultat, men jeg var visst for optimistisk. Så er super deppa. Kvir meg bare til å ta den dumme blodprøven i morgen. Men, men det nytter ikke at jeg bare sutrer! Får se fremover mot nytt forsøk og satse på 2008 baby! Satser på full klaff for dere i uke 21! :) Kanskje det til og med går før det med naturmetoden:) Det hadde jo vært gøy! Jeg regner med å få vite mer om hva som skjer videre på fredag! Det blir nå spennende å høre! :) Ha en strålende dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...