Gå til innhold

April: Jeei... under 50 dager igjen!! ;)

Anbefalte innlegg

-Ja, faktisk nede i 49 dager igjen til termin!! ;) Og regner med at denne uka skal gå ganske fort, vi får besøk på onsdag til fredag, og reiser på tur på fredag til søndag... Og vips så var vi nede i 42 dager igjen.. ;) -Og da skal jeg si OÆÆÆÆ!!! Så fort det har gått!! Er det bare en drøy mnd igjen??!!! PANIKK!!! hehe... -jeg som har klaga på at det går så seint hele tida...hihi...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8397677-april-jeei-under-50-dager-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har 61 dager..så enda en stund igjen her ja...men går sikkert like fort som alle andre dagene har gjort =)

Har vinterferie i neste uke,så skal slappe av da =) (og ta igjen en drøss med skolearb)

Denne uka går sikkert like fort som din,har søkt studiepermisjon ons,tor,og fredag, skal til legen på kontroll på onsdag,simen skal på astma kontroll på torsdag,og vi tenkte oss en tur til svigemor på fredag og i helga,så er det vinterferie i neste uke =)

Så er det plutselig snart påske,og lillegutt har bursdag,og vips..så har vi en baby til hehe=)

Som tiden går....snert har dere termin begge to.

Traff ei jeg gikk på ungdomsskolen ( for ca 100 år siden) sammen med i dag. Ikke sett henne siden......kremt 80-tallet. Traff henne på sykehuset. Hun var sprekkeferdig (bokstavelig talt) og hadde akkurat blitt satt i gang......så hun ventet på de første riene og forsøkte å "gå det i gang". Må si jeg fikk mye rare følelser i magen jeg og da :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...