Gå til innhold

Bærum sykehus

*Troika*

Anbefalte innlegg

Etter at jeg ikke fikk fødeplass på Ullevål, har jeg nå fått beskjed at Bærum vil ha meg...:-)

Så ved Bærum blir det UL også.

Men jeg stusset litt ved at man må betale kr. 50,- for ultralyd-bilder. Dette er ikke den erfaringen jeg har fra feks. Ullevål, hvor det var gratis.

Er dette vanlig praksis?

Fortsetter under...

Hei.

Jeg "hører også til" på Bærum. Da vi var på ordinær ul i desember, betalte vi kr. 50 for bilder vi også. Stusset egentlig ikke noe særlig over det. Bildene vi fikk var både store, tydelige og kjempefine, og jeg tror vi fikk 10-12 stk. Mulig dette også var en slags kompentasjon for at vi denne gangen ikke fikk video-filme selve ul'en.... Ikke vet jeg.

Skal til Bærum til neste uke - min uke 32 - for å "sjekke ståa" (les: nysgjerrig mor.....), og regner med å måtte betale igjen for bildene, noe vi gladelig gjør

Så jeg kan bare bekrefte at jeg har opplevd det samme.

Ja det er ikke det at jeg ikke betaler gladelig, for det gjør jeg også selvfølgelig.

Bare stusser ved at det etter min erfaring, er forskjellig praksis ettersom hvilket sykehus man er på. Har som sagt vært på Ullevål tidligere uten å betale noenting.

Jaja, det er vel bare slik det er da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...