Gå til innhold

April: Da har jeg reagert på pencilin.

Anbefalte innlegg

Våknet i natt med at det føltes ut som om hendern mine var skikkelig hovne,og det stakk noe forferdelig,men trodde det bare var jeg som hadde ligget på dem,slik at de dovnet bort og "våknet" etterpå.

Men etter å ha levert lillegutt i bhg. så så jeg på hendern mine,er full av "blemmer" men de er ikke væskefylte,og det stikker,klarte såvidt å skrive med pen da jeg var på skolen,så dro til legen og fikk vite at jeg ikke tåler pencilin..og han så meg i ørene,var bittelitt rød enda i den ene,men skulle gå bra uten mer pencilin,så måtte slutte med en gang,har allerede tatt i morges,men stopp nå.

Verste er faktis at det stinker pencilin når jeg er på do,og jeg klarer ikke denne pencilin lukta,fikk noia på den da vi mistet tvillingene og jeg måtte få pencilin intravinøst og de bare kasta posen på siden av senga,klarer ikke den lukta,blir skikkelig dårlig,kvalm og uvel,så dere kan tenke dere hvordan jeg har det når jeg er på do og tisser..må neste holde meg for nese..hehe...nei..huff...heldigvis er jeg sbart ferdig med å være gravid,men må være obs neste gang jeg evt, må på pencilin.

Fortsetter under...

Ajajaj! Nei, du har det ikke greit nå nei! Men det går nok fort over med lukta når du nå slutter med medisinen. Er så rart at vi bare plutselig kan begynne å reagere på medisiner vi har brukt mye før -eller mat for den saks skyld..

Uff... Du får spraye med parfyme på do før du skal neste gang.. hehe.. ;)

hehe..ja,eller kjøpe meg en neseklype =)

Nei,vet jo at det går over denne lukta,er samme når jeg svelger pancilin,klarer ikke smaken,så må holde pusten mens jeg svelger..ikke bestandig like lett..

Men hsuker når jeg gikk med lillegutt så fikk jeg pencilin på sånne kapler,og de verken luktet jeg eller smakte noe av,og det var greit,men nå..huff...og er ikke bare fordi jeg er gravid at luktesansen er slik,må gubben gå på pencilin så klarer jeg knapt lukten av han og det også når jeg ikke er gravid, hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...