Gå til innhold

8 uker og mage allerede. Noen andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes nesten det r flaut å ha så stor mage allerede. kun 1 vanlig bukse som passer nå, så går stort sett med gravid bukser.

Dette er mitt 2. barn så vet at magen kommen fortere denne gangen, men dette tar jo helt av. Den står ut rett og slett. Og vanskelig å skjule under vanlige gensere, Kun skikkelige store og vide gensere som skjuler det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk veldig tidlig mage med 2.mann jeg også...(så er spent nå med den tredje....)

Men ikke så tidlig tror jeg.

kan være du går med tvillinger da????

Skrevet

Nøyaktig det samme her. Haha!! Ser ut som jeg er 5 mndr på vei, og så er jeg bare 8 uker...

Skrevet

Akkurat likt her. Er gravid med nr 2

Er 7 uker og den kjempemagen. Godt det er andre i samme situasjon.

Skrevet

dere skjønner hva jeg mener når jeg sier flaut. Mange har jo ikke antydning til mage før de er 15-20 uker på vei, og de vil jo gjerne ha litt.

Også kommer vi som kanskje vil skjule det de første 12 ukene og faktisk sliter med å gjemme magen.

Nesten litt urettferdig.

Skrevet

Ja, magen min ser ut som om jeg skulle vært nesten fødeklar. Fikk tvillinger for 8 måneder siden så det er jo litt av den grunnen også da.

Jeg var på apoteket for ca. 1 uke siden og skulle ha no vitaminer for gravide sa jeg til hun dama. Hun trodde jeg mente at jeg skulle ha graviditetstest. Så sa jeg at jeg er gravid så så hun på meg å sa "Ja når du sier det så kan jeg jo selvfølgelig se det da!"

Viste ikke helt om jeg skulle bli fornærma eller le av situasjonen jeg. =)

Godt å høre at det er flere i samme situasjon.

Skrevet

Og jeg som ikke klarer å juge da.

Spør noen så må jeg jo si JA, blir for dumt å nekte for så å si det noen uker senere synes jeg.

Får håpe magen roer seg snart. Kan ikke fortsette i dettte tempoet akkuratt.

Skrevet

Stor mage her og... er & og en halv uke, men ser ut som jeg har svelga en fotball...hehe Synes det er koselig jeg da, men helt klart vanskelig å skjule... Ungene her har begynt å kommentere litt... "Det ser ut som mamma har baby i magen"... så langt har vi ikke svart sånn veldig annet enn med litt sånn diffuse "ja mamma er litt tjukk i magen" svar.... Er klat for å finne frem mamma-tøyet her i gården ja, ellers må jeg gå med rompa bar, hehe.. Takker himmelsens makter for joggebukser jeg da.... til jeg får mamma tøyet i hus (har selvsagt lånt det bort, og venninna må finne det frem fra loftet)...aaarrrggh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...