Gå til innhold

Skal på ul om 40 min...

Renate77 ♥med gutt og jente♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp.....

Ble gravid med pergo, så gynekologen vil ha meg inn for å sjekke om det er tvillinger. Får vite dem 40 min, altså 14.50.

Svette, svette... Er 8 uker på vei.

Nå er jeg nesten blitt redd for at vi skal se at det ikke er noe liv i det hele tatt.

Merkelig hva som skjer med hodet rett før man skal på ul...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi....spennende....tror jeg husker deg fra bli gravid...stemmer ikke det??

Lykke til da...så må du komme med informasjon til oss om det er en eller to?? Har du mage allerede??

Skrevet

så spennende. Lykke til, vi vil ha rapport om hvor mange bebiser det der der inne.

Hvis det er 2 så har du kanskje fått litt mage allerede eller?

Skrevet

Kan godt være du husker meg derfra ja. Har vært der et halvt års tid :o) Mage har jeg ja, men det henger nok en del igjen etter forrige svangerskap enda sønnen er 2,5 år gammel.. hehe... la på meg 26 kg, og fikk aldri av de 10 siste...

Skal gi en lyd seinere om antall spirer. Weeeee!!!! :oD

Skrevet

Masse lykke til da... Kjempe spennende!!

Kanskje jeg ser deg her inne seinere i dag da;-)????

Skrevet

Jepp jepp :o)

Oooops.... Nå må jeg kjøre!

Snakkes seinere!

Skrevet

MASSE LYKKE TIL DA.

Forrige svangerskap ble jeg gravid med pergo med tvillinger så det kan jo hende.

Fortell oss hvordan det gikk da. =)

Er kjempe spent å høre =)

Skrevet

hvordan gikk det??

Er så nysgjerrig her.

Skrevet

Hei hei!!

Alt vel her. Det var én spire med bankende hjerte :o)

Spiren er 17mm lang fra hode til rumpe og det vil visst si at jeg er i uke 9 istedetfor 8.... Har litt problemer med å tro det. Hun kan jo ha målt feil, for jeg vet jo når jeg hadde el. Forholder meg til at jeg fremdeles er i uke 8 (7+4), så kan jeg heller bli glad for at termin blir fremskyndet på ordinær ul :o)

Var redd jeg skulle bli skuffet hvis det ikke var tvillinger, for jeg var ganske innstilt på det, men nei... Jeg er egentlig ganske lettet. Har en villbass på 2,5 år fra før, og han er nok utfordring for en gravid-med-ett-barn-mor :oD

Puh..... Glad alt er ok med den lille :o)

Skrevet

Gratulerer med spiren din. Er en hærlig følelse å få vite at det et bankende hjerte der...Lykke til videre med svangerskapet!!

Skrevet

så koselig at alt står bra til da.

Kos deg i svangerskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...