@prilgutt.ventes Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Hei. Noen som vet om det er vanlig at en kan komme på sykehuset å få modnings akupuntur når det nærmer seg slutten? Ho jordmora jeg går til gjør det vist ikke.
Ny bebis i magen! Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 vet ikke om de gjør slikt på sykehuset. Jeg skal begynne med en privat akupungtør denne uka her for å modne min kjære livmor. Skal gå en dag i uka frem til termin. (er i uke 36 nå)
Pirkeanonym Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 På Fødeloftet her i Stavanger kan en komme inn fra og med termindato å få modningsakupunktur, men ikke før;o) Ellers så er det alle de private klinikkene som utfører det, her i Stavanger vertfall.
@prilgutt.ventes Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2007 Takk for svaret. Vil det si at du starter med det når du er i uke 37 da eller ved fullgåtte 37 uker? Er bare i uke 33 enda men kjekkt å vite når en kan starte.
Ny bebis i magen! Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Man får aldri begynne med det før man er fulgåtte 35 uker. Jeg går i min 36 uke nå. Er vel 35+3 på min første time. Det er akkurat i tidligste laget å begynne. Tenkte å vente en uke til, men det bare ble til at jeg fikk time da. Var ikke noe problem sa mannen. Jeg skal bare ha en gang i uka da, så det er ikke sånn intensiv-forbereding. Han anbefalte ca 4 behandlinger han da. Han sa også at det er mange andregangs fødende som gikk på overtid sist, som kommer i siste uka si og får intensiv behandling. (flere behandlinger i løpet av en uke)
selma07 og engel Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Da jeg fødte hadde jeg hatt 5 behandlinger med modningsakupnktur. Jeg hadde hatt høyt blodtrykk en stund, uten at det var et tema for akupunktøren. Dette var på klinikk for alle, og en seriøs akupunktør. Da jeg kom i fødsel fikk jeg vite at jeg ikke kunne få akupunktur fordi jeg hadde høyt blodtrykk. Det kunne være direkte farlig! Så jenter tenk dere nøye om før dere går til akupunktør, og fortell ev om blodtrykk ol..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå