Gå til innhold

avføring om natt

Anbefalte innlegg

han en som har avføring om natta, når jeg hører han bæsjer skifter jeg om natta.

Kler dere av om natta for å sjekke bleien(etter ammingen)? eller lar dere barnet ligge så lenge det er fornøyd.

Leste at noen hadde fått beskjed om at så lenge barnet var fornøyd så kunne de la det sove i sin egen avføring om natta og vente til morgenen, jeg synes det er drøyt, enne dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8396803-avf%C3%B8ring-om-natt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han pleier å sove 5-7 timer i strekk og da pleier jeg å bytte bleie. Selv om det ikke er bæsj der pleier bleia å være så full av tiss at skulle det skje noe på morgenkvisten blir det bare lekasje. Vi er litt mellom to bleiestørrelser nå så jeg håper at vi snart kan oppgradere bleia slik at jeg slipper hvis det ikke er bæsj. Er det bæsj der hadde jeg byttet uansett.

Hvis jeg kjenner lukt eller hører hun bæsjer under den ene natt-amminga vi har, så skifter jeg bleie på henne. Hvis ikke lar vi være. Jeg setter sannelig ikke på vekkeklokka for å sjekke om ungen har bæsja i løpet av natta... det er ingen av oss tjent med. Den gode nattesøvnen er viktig for oss begge.

Annonse

Skifter om natten hvis det lukter. Skifter før jeg ammer. Nå har han nesten sluttet å bæsje om natten, bare tisser, det kommer en stor morgendose istedet. Men skifter bleie om natten hvis den er blytung av tiss også. Har opplevd et par morgener nå at det har lekket fordi den har vært for full.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...