Tigermor. Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Skal bestille meg graviditetstester nå og har vært inne på de forskjellige nettbutikkene og lest litt. På ClearBlue sine tester står det at man kan teste ifra den dagen man venter mens, men på en del av de billigere testene man kan kjøpe står det at hcg kan påvises ifra 6-15dager etter EL. Er på en merkelig måte overbevist om at det er full klaff her og blir jo da fristet til å teste så tidlig som mulig....hehe =) Har IKM 5mars. Regner med at ClearBlue også kan påvise hcg like tidlig som de billige testene...noen erfaringer/innvendinger?? Takker og bukker visst noen vil svare eller bare skravle litt =) Vil gjerne høre andre erfaringer =) =)
melkekua™ Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Det er nok for tidlig å teste, kun et fåtall som er gravide får positivt utslag på dette tidspunkt. Så anbefaler å vente til ikmdato ) Må du alikevel teste så er det lurt å vente til minst 3 dager før ikm. Lykke til ;o)
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Enig med Emblamamma. En blir bare så skuffa hvis en tester for tidlig. Begge gangene jeg har vært gravid har jeg fått positive tester på IKM-datoen.
Tigermor. Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2007 Regnet egentlig med det ja! Bestiller en 3pk med ClearBlue digital, så visst megefølelsen er like sterk når vi nermer oss helga blir det nok testet da..... =) Tålmodighet er ikke en av mine sterke sider..
melkekua™ Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Husk på at den digitale trenger dobbelt så mye hcg (50) for å gi et positivt utslag dersom du er gravid. Vanlig stavtest trenger bare 25.
Tigermor. Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2007 Takk for opplysningen =) Det visste jeg ikke!
♥lurelure♥ Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Jeg fikk positiv test med en i blå eske jeg kjøpte på apoteket (husker ikke hvilken, men selve tissepinnen var skikkelig bred:)) 4 dager før ikm. CB digital fikk jeg utslag på to dager etter, men to dager før ikm.... Dette varierer jo fra en til en annen, men det er nå ihvertfall min erfaring:)
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Hvilket apotek kjøpte du den testen i blå eske?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå