Gå til innhold

Flytter vi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har knallyst til å flytte herfra, og samboer med. Men vi har unger som trives godt, så det er ikke så lett.

Noen som kan se noen flytting på oss til sommeren eller ikke? Flytter vi langt?

Jeg er født 270772 og han er født 200574

På forhånd tusen takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Veldig masse att og fram her ser eg,det er vanskelig å bestemme seg.Men det har ikkje vore snakk om å flytte eit lite stykke,slik at huset blir nytt,men at ungene går på den same skulen?For det kan være dere berre flytter eit lite stykke.For elles så ser det ut som at det kanskej blir flytting neste haust.Klem

Skrevet

Tusen takk :-)

Joa - vi har snakket om å flytte bare litt sånn at ungene slipper å bytte skole. Men vi to voksne vil egentlig flytte langt. Og du har helt rett i at det er mye att og frem. Vi har vel snakket om å flytte i flere år nå bare oss to voksne i mellom, men det har ikke blitt noe av. Vi bor veldig langt unna familien vår. Vi ønsker å flytte til sommeren, men det må jo ordne seg med jobb og sånn også. Og så håper vi at ungene takler det greit. Vi er bekymret for hvordan eldstemann tar det hvis vi evt. flytter. Han er veldig stedbunden og glad i vennene sine. Hans største frykt er at vi flytter - så derfor snakker vi ikke med han om det heller så lenge det bare er på et hypotetisk stadium - det er oss voksnes hemmelighet at vi har lyst til å flytte nærmere familien.

I tilfelle du er innom her og ser igjen kan jeg kanskje spørre om du kan se noe jobb-bytte på min samboer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...