Gå til innhold

PMS og Svigers på besøk samtidig... Kan det bli verre??

Anbefalte innlegg

Dette er enda et klage/meggeinnlegg... Men vi må jo få det ut ett eller annet sted, eller hva?

Jeg fikk tidenes PMS/TR i helga, samtidig som vi hadde svigers på overnattingsbesøk. Jeg har hatt noen syke menssmerter. (Første mens etter at jeg mistet i januar), og humøret har vært elendig. Og tror dere ikke småen likegodt fikk høy feber samtidig? Svigermor bestemte seg for å blande seg inn i om han skulle ha paracet eller ei, og om hvorvidt det var bra for han å gå til lege. (Hu er visst motstander av antibiotika). Jeg mener at hvis legen bedømmer at det er riktig å medisinere, så er det en grunn til det! Jeg har mange leger i familien, og de skriver ikke ut antibiotika i hytt og dyne... Blir skikkelig hissig nå også - selv om de har reist igjen...

TR er verdens kjipeste når en har lyst å være gravid over alt i denne verden! Jeg kommer til å TILTE hvis det tar mange måneder før vi får full klaff igjen. Venter neste EL rundet 9. mars. Noen andre?

Klem

Fortsetter under...

svigerforeldre! fysj...

jeg har EL rundt den 5 mars...=)

IKM 18 mars.

Bursdag 28 mars.

satser på en fiiiin bursdagspresang til meg selv da=)

bedre bursdagspresang enn en spire i magen kan jg vel ikke få???=)

krysser fingrene for oss=)

Ja, det kan bli fryktelig mye verre...hehe. Jeg gikk gjennom siste fase MA og utskrapning mens svigers var hos oss 3 uker, hehe.... De visste ikke jeg var gravid en gang. =o)) Skjoenner?? Myye verre.

Neida, det er pyton nok uansett, forstaar jeg.

Husk at svigermor og bestemor generasjonen gjorde mye mer som alle andre gjorde da de var smaabarnsmoedre, mens vi jo er noen herlige individualister, vi som verper naa, saa hun vil nok bare delta og du vet; hjeeeeeeeeeelpe til.

Jeg er ikke naadig med svigermor, og gir klar beskjed. Det gjoer hun til meg ogsaa, saa det er fint, synes vi har et greit og avklart forhold saann sett.

Forstaar deg godt da, og smaalo litt da jeg leste det.

Lykke til, og husk hvem som er MAMMA her!! Basta...

Da kan det hende at vi kommer til å teste omtrent samtidig (Du noen dager før meg da, men nesten samtidig iallefall). Får håpe at du får en fantastisk bursdag!!!!!

Hvor lenge har dere prøvd å bli gravide?

Vi er i vår andre prøveperiode etter ex.u. i januar. Vet egentlig ikke om jeg har fått eggløsningen tilbake igjen, men håper på det beste!

Uff da! Det hørtes definitvit MYE verre ut! Mine svigerforeldre var her "bare" i en uke, og de visst at vi hadde mista for en måned siden. Hvordan klarte du å skjule narkose/innleggelse med de på besøk?

Du må være litt av en tøffing! Det står det virkelig respekt av :-)

Jeg har egetlig veldig snille svigerforeldre, men når de er på besøk blir det litt intenst... Svigermor vil bare hjelpe, men hun klarer ikke la være å kommentere ting, selv om hun VET at jeg ikke er enig, og det provoserer meg. Men, men... noen utfordringer skal en jo ha. Jeg har gitt klar beskjed noen ganger, men føler ikke at det har hjulpet særlig.

Men det bedrer ikke saken at jeg er proppa full av mens-hormoner, og lyser av aggresjon... :-)

Jeg er kanskje verdens unikat som synes at svigerforeldrene mine er verdensbeste. Vi mistet svigerfar på bursdagen sin i fjor 27 feb og alle har tatt det såå tungt. Nå har jeg IKM 27 feb og håper ikke TR kommer men jeg har ikke hjerte til å teste 27 og komme med glad nyheter på den dagen så jeg venter.

Min svigermor hjelper oss mye og er egentlig en person som ikke klager eller blander seg opp i våre ting. Jeg ser hene daglig og synes det er helt greit. Hun ringer ofte og ber oss på middag og slik at jeg skal slippe å gjøre noe etter jobben og ofte ringer hun for å spørre om det er greit at hun støvsuger og vasker hjemme hos meg. Jeg får høre nesten hver dag at hun setter pris på meg og er alltid på min side ved diskusjoner med sønnen henens hehehe :)

Ikke alle svigerforeldre er like og jeg er glad i mine

Annonse

Vel, maatte jo fortelle da, saa sa at jeg skulle inn paa litt dagkirurgi i morgen, da den spiren vi mistet for en mnd siden ikke hadde tatt helt turen ut... De ble ganske lange i maska, spesielt siden svigermor hadde sagt noe i retning av: Vel foer dere faar flere barn, vil dere kanskje ha ting litt mer i orden (vi har ting VELDIG i orden, bare ikke i hennes oeyne...) Saa jeg maa innroemme en aldri saa liten skadefryd da vi fortalte, tror hun muligens har sagt sitt siste litt halvspydige til meg... "Men jeg rekker det vi har planlagt dagen etterpaa altsaa" sa jeg da "det er jo bare 7 timer paa dagtid dette" Da ble det stilt...

Jeg har forresten en utrolig hyggelig svigermor, bare at hun noen ganger snakker uten aa tenke seg om, men mener det vel, og vi parkerer hverandre etter behov. Tror ikke de var saa hoeye i hatten den dagen jeg var inne, og kvelden foer var jeg ikke inne i stuen en gang, tok meg et glass roedvin mens jeg chattet med taarer i oeynene her inne og fikk UTROLIG fin respons fra mange flotte damer...

Sterk og ikke sterk, vet ikke jeg, men noe herdet kanskje?

Foelsom OG sterk kanskje... =O)

Det ordner seg for toeffe jenter, har jeg laert. Naa er det nov/des/jan baby som gjelder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...