Gå til innhold

vondt i magen, noen som vet?

Anbefalte innlegg

e 3 uke over ikm i mårra, de siste 4 uken har æ hatt mye vondt i magen. stinkning nederst venstre side, å kvalm. i dag har æ hatt så vondt i magen at æ ikke klarte å gå på jobb..

har testa for 2 uker siden, negativt, å har ikke penga til å kjøpe nye test før æ får lønning. men æ føle mæ ikke gravid. men æ lure på ka som jør at æ får så frykteli vondt i magen?

noen som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8396374-vondt-i-magen-noen-som-vet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kan være at mensen er forsen. har opplovd de eg og men ikke så gale... men test deg når du får løn du=) eg hadde og stikking på eine siden å forsen mensen av og til før... men de va vist berre forsen mensen...

Heisann! Håper det går bedre med deg nå! Hvis du har så vondt i magen at du ikke orker å gå på jobb, ville jeg bestilt en time hos legen. Be om å få målt HCG-nivået - da får du en endelig avklaring på om du er gravid, og evt. hvorfor du har så vondt i magen. Mener ikke å skremme deg, men det skader aldri å ta en telefon til legen. Masse lykke til, og god bedring!

tusen takk for svarene begge to. har akkurat kommet gjennom på lege senteret, venter nå på at legen min skal ringe mæ tilbake..

får håpe hun kanskje kan gi mæ noen svar, kanskje få en time.. får bare vente.. å håpe d går over snart.

Jeg har ofte vondt i venstre side, har mye tarmer der + at jeg som oftes får eggløsning på den siden.

3 uker over IKM vil si at det er tre uker siden du skulle hatt mensen ikke samt? vet du om du hadde eggløsning som antatt?

Jeg ville absolutt sjekket med blodprøve også - at du ikke er gravid utenfor livmoren tenker jeg på. Da kan gravidtietstester slå ut senere, men 3 uker er lenge dog. mener ikke å skremme deg. Det er fint at du har fått legetime.

Lykke til!

Håper det er noe uproblematisk.

Annonse

har ikke testa eggløsningen. men vis d e eggløsning, å æ har hatt vondt i 4 uke??? æ vet ikke æ, får vel bare vente til æ komme rmæ til lægen.. har åsså hatt mye vondt i venstre siden før pga, tarmene, men d va lenger opp å enn helt anneledes magesmerte? men kan jo være at d e annavondt sidn d e lenger ned..?? får virkeli håpe at æ ikke e gravid utenfor livmora, men d vil da være fint å få vite hva som jør at d e så vondt, å få gjort noe med d i verste fall..

takk for svaret håperjo:)

Jeg er også over IKM. 14 dager nå. Hatt masse symptomer ,men de har avtatt etterhvert. Mye luft ennå. jeg har også hatt litt vondt i magen. Senest i natt på nattevakt. Trodde jeg fikk omgangssyke, men så gikk det over. Vondt i hele magen. Dette skjedde i forrige uke også, og da var jeg kvalm i tillegg. Jeg lurer også på om jeg skal dra til lege, og sjekke opp om det er noe graviditet. Bare for å få avkrefta det

nettopp kommet hjem fra legen nå.. de testa men fant ingen ting. graviditetstesten va åsså negatvi:( hadde jo vært greit å ha vondt i magen vest d kom noe godt ut av d, men neida:( fikk vidre henvisning til gynekolog vis d ikke ga sæ. jaja..

hei. Jeg er over 4 uker over ikm og har hatt mye symtomer som du forteller om. Jeg tror ikke jeg har hatt el ennå og at det rett og slett er kroppen som prøver og prøver å få el. Jeg sluttet på p-pillen for 59 dager siden så syklusen er nok helt ute å kjøre... Tok test senest søndag og den var neg. Kjipt for jeg føler meg egentlig gravid...

Men det kan jo hende du er gravid da, med sistemann hadde jeg fryktelig vondt i magen en god stund...

Annonse

hei, litt bedre form i dag, men fortsatt vondt. har nå klart å være på jobb i allefall:) nei men æ trur nok åsså at d bare e el som ikke har kommet enda. ville liksom vært litt for mye flaks å klare å bli gravid på første forsøk.. men egentli så e jo ikke første forsøk ferdi før tr kommer, så da fortsette vi nu bare å prøve. å sidn legen ikke fant noe galt, så går vel mage knipen over av sæ sjøl..

takk for alle svarene:)

I dag hadde jeg samme styret med magen igjen. Ble kvalm og kjente et lite trykk ved neserota. Etter et par timer gikk det over igjen. Dette har nå skjedd tre ganger uten at det har endt i noe omganssyke eller lignende. Men det kan selvfølgelig være alle de virusene som går.

Ringte legekontoret og spurte om blodprøve, men de sa at de tok kun urintest - og da fant jeg ut at jeg like gjerne kan teste selv.

Var jo selvfølgelig negativ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...