IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 26. februar 2007 #1 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg vet ikke om jeg skal være glad eller lei meg egentlig. Blitt skikkelig inneslutta de siste dagen nå. vet ikke hva det kan være, men mulig det har noe med etter den sex samtalen som jeg og sambo hadde her om dagen. Vi har ikke vært sammen mer enn 1 år og 9 mnd tror jeg, husker ikke dato egentlig, men ble sammen i mai 2005. Jeg spurte om han hadde problemer med å ha sex med meg pga den store magen min. men han sa at det ikke var det. men han syns det ble så rutine viss vi hadde sex hver dag og at han heller ville ha spontan sex, jeg liker jo det jeg også, men er ikke så lett nå med den svære bolla i veien! Men jeg begynte og tenke: herregud, han syns jeg er kjedelig og dårlig i senga, han kjeder seg allerede etter underkant av to år, og vi har ikke engang hatt masse sex som alle andre nyforelska par. trodde at viss sexen var digg så ville man ha det så ofte man kunne, sånn er i allefall jeg. jeg klarer nesten ikke la være og klå på han. Men han ser nesten ikke på meg lenger engang. vi er egentlig ganske flinke til og kommunisere, men når han sa det så stakk det så inntenst inni meg at jeg ikke klarte fortsette samtalen. og det har gnagd inni meg sia egentlig, jeg har begynt og lukke meg selv mer og mer. han spør om det er noe galt, men jeg vet at viss jeg tar det opp så blir han bare irritert på meg for at jeg maser. Vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre lenger. redd jeg skal bli kjempe deppa, nå som ungen kan komme vært øyeblikk så passer det dårlig at mamma er deppa lissom. Men jeg merker at den begynner å komme. Jeg prøver jo og være sterk, men merker jeg knekker mer og mer. Når han spør om jeg er sur, så skylder jeg bare på at jeg er sliten, jeg er jo det, men blir mere sliten av dette egentlig, sover dårlig om nattan pga jeg drømmer at han er utro og bare helvete... noen andre som har det sånn? herregud, selv om jeg er gravid så har jeg jo mine seksuelle behov jeg også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8396110-39-dager-igjen/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå