Mamman til M&E Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Sikkert et dumt spørsmål men; Merker man alltid at slimproppen går, og evt hvor langt opp mot fødselen kan det skje? Er det slik at man får diarelignende symptomer når det nærmer seg fødsel? Jeg har ligget mye våken i natt med småvondt nederst i magen, samt at jeg har hatt "laus" avføring to ganger etter at jeg stod opp i formiddag. Det kan jo selvsagt bare være vanlig laus mage. Huff.....kjenner kanskje litt for godt etter for tiden, da det bare er 10 dager igjen til temin og jeg er veeeeldig klar for å få Prinsen min ut
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Jeg så aldri den slimproppen ved min første fødsel. Vannet gikk på overtid - etter en skikkelig husvask- dertter kom riene. Kjente ikke til noe før. Etter at vannet gikk falt babyen så langt nedi bekkenet at å gå på do ikke var mulig.
Mamman til M&E Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 Takk for svar, da kan jeg iallefall slutte å "se etter" den berømte slimproppen som alle snakker om, så får den bare komme om det er meningen.
frøy@ Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Heisann, Tror det er mange som aldri ser noe til slimproppen nei, og dessuten kan den jo gå mange uker før fødselen. Jeg har også 10 dager igjen til termin og begynner å bli litt utålmodig kjenner jeg. Blir lett til at man kjenner etter hvert minste lille tegn fra kroppen.. Har hatt løs mage de siste dagene jeg også, men det har jeg hatt av og til tidligere i svangerskapet også, så tror ikke det har noen betydning.. Masse lykke til!!Håper nurkene våre vil komme ut snart! )
Mamman til M&E Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 Hehe, tror du har veldig rett i at en kjenner etter ekstra godt nå. Var rett før jeg ringte søsteren min i sted men klarte å la være. Har definitivt diare om det ikke er noe annet på gang :-) Har ganske markante magevondter nå og går på do i ett sett her. Jeg har også hatt diare en gang tidligere, så det er nok bare det ja. Masse lykke til, morsomt at vi har termin på samme dag! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå