Gå til innhold

Noen som lurte på hvordan det går med Benjamin??


Benni-min

Anbefalte innlegg

Han er så flink atte. Fysioterapeuten er sååå fornøyd. Han begynner å blir sterkere i magemusklene. Når han ligger på rygg på gulvet og vi trekker i armene, reiser han seg opp. Og han klarer å holde hodet opp.

Så ruller han seg nesten fra rygg til mage nå.Trenger bare et lite puff i rompa. Manuellterapeuten strekker og tøyer på han, og Benjamin er sint som krutt. Skal ha mer behandling om ca 2uker. Fysioterapeuten har bedt meg riste på han nå slik at han får skuldrene og bryste ned dit det skal være. Så da sitter han på gulvet foran oss, så tar vi armene hans og rister opp og ned. Heldigvis liker han det hehe.

Ellers trener vi flere ganger pr dag. Han er ennå stiv i kroppen. Ligger i bananstilling når han ligger på gulvet og holder hodet langt bakover når vi holder han inntil oss. Skal helst holde han med ansiktet utover slik han ikke får bøyd hode så langt bakover...

Så skal han til øyenlege neste uke pga mye skjeling, så noe må det jo være. hehe. Må bare ta det med godt humør. Får sikkert svar på blodprøvene og urinprøvene om ca 1mnd. Er det ikke bra vi kan vente???? Har ventet siden han var 6uker. Får snart FNATT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, skjønner du blir lei av ventinga ja. Uansett er det flott at det er framgang! Var inne på juliklubbens hjemmeside for første gang i går - og sneik meg inn på sidene og så gogutten din - jommen er han blid! :-)

 

Han er jo kommet like langt som Ingrid når det jgelder å rulle da. Ingrid ruller fortsatt ingen veier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere er flinke til å vente - men dere kommer sikkert til å huske annet enn all usikkerheten når dere ser tilbake på dette om 1-2 år! Og tenk på alt du har lært!

 

Nå lærer sikkert Benjamin mye på kort tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det går frem over med Benjamin da! Men kjedelig at dere må vente så lenge på svar da..

 

En ordentlig blid-gutt du har da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra :) Og jeg så at han nå kunne ta tak i tærne sine også... Jeg husker så glad jeg var da Emma gjorde det samme.. Du har jo bare vært så flink å trene han :)

Så krysser vi fingrene for resten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at det går fremover med Benjamin. Men huff så lenge dere har måtte ventet da, ikke rart du holder på å få fnatt nei:-(

 

Jeg var innom å så på siden din på juli klubben sin side, og ble sjarmert i senk av det store smilet hans:-) Ser ut som en skikkelig god gutt ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...