Gå til innhold

Har vært på "avvenning"


tre små:-)

Anbefalte innlegg

Skidag på skolen til eldsten både fredag og søndag har gjort at jeg har hatt en liten avvenning fra dibbingen;-) Overlevde med nød og neppe! Men det var utrolig deilig å være ute i snøen igjen, gå på ski og ake! Nå har jeg sendt de to eldste ut i snøen for å leke - bygger stor snøborg som jeg håper ikke kommer i veien for pappaen når han kommer hjem fra jobben;-)

 

God vinterferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og med de mengdene som laver ned på østlandet nå, blir det kanskje flere turer ut i snøen? :-) Jeg gleder meg også til å komme ut i snøen igjen, har alltid vært så glad i å gå på ski. Blir garantert innkjøp av pulk til neste vinter!

 

God vinterferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener med avvenning! Når jeg var hos svigers for 1 1/2 uke siden var jeg 3 1/2 dag uten DIB. Lurte veldig på på forhånd hvordan i all verden jeg skulle klare meg... Men det gikk jo, men måtte dibbe masse når jeg kom hjem for å ta igjen kvota!! ;o)

 

I dag har jeg besøk av mamma, heldigvis synes hun det er stas å leke med Karsten (er jo hovedsaklig derfor hun er her), så da får jeg tid til å besøke DIB sånn litt innimellom... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...