mammamaiken Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Jeg hører og leser om babyer som er så aktive om natten. Nå kan det hende jeg er så heldig at jeg sover for tungt til å merke det, men det virker som om min er rolig om nettene. Det tar liksom litt tid før den kommer i gang når jeg har stått opp også. Er det flere som har det slik? Eller er dette veldig unormalt? Det er stort sett om kvelden og ettermiddagene at den "tar av" som den pleier.
Makka Pakka Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Min lille krabat er nokså rolig om natta, slik var det med min førstefødte også. Det eneste er at hver gang jeg snur meg over på venstre side våkner han/hun, og da må det sparkes og demonstreres litt før det blir rolig igjen.
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Min baby er også rolig på natten. her er det mest aktivitet midt på dagen og om kveldene. Har enda ikke våknet av spark i magen:)
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Samme her. mest aktivitet på ettermiddag/kveld, og har aldri våknet om natten. Kun kjent litt aktivitet hvis jeg har ligget våken, men ingen problemer med å sovne igjen.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 han er rolig her oxo! =) får håpe det vedvarer når han blir født hihi. Men hvis jeg snur meg eller må på do eller noe i den duren så blir det livatt hihi.
kfitjar Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Min er IKKE!!!! I natt har jeg nesten ikke sovet pga han holder på å trene til å bli akrobat inni der. I natt var det så jeg ble bekymret for at han beveget seg for mye? Kan det være tegn på at noe er galt? Kanskje han har vondt noen plass siden det er bånn gass nesten hele tiden? Noen som vet noe om det?
Hanne-mor Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Min er utrolig aktiv når vi legger oss. Pappan må kjenne med begge hender, er så gøy å kjenne hvor vilter den er. Har spurt pappan om han har smugla inn et trommesett som den lille øver seg på, føles avogtil sånn i hvertfall tihi Men når jeg først sovner, så sover jeg, har aldri våkna av et spark. Men om jeg står opp og tisser på natta og drikker iskaldt vann våkner den Har en veeeldig aktiv baby, sparking veldig store deler av dagen, fra morgen til kveld, kjempegøy!
Musemor med tre søte små Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Så heldig du er, jeg har problemer med å sove pga. lille gutt. Han pleier ikke å roe seg ned før 2-3 tiden på natten.
A.C.G. Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Min baby er også rolig på natten, her er det mest aktivitet midt på dagen og om kveldene. Har enda ikke våknet av spark i magen:) i heglene når jeg våkner ligger jeg og venter litt før jeg står opp, kjenner på magen og plutselig er hu våken.. før jeg sovner kjenner jeg også noen spark.. sover godt om natten, (enn så lenge) er i uke 30..
mammamaiken Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. februar 2007 Her var det jo en del i samme situasjon, ja:) Er det noen som vet om aktiviteten inni magen samsvarer med slik de er utenfor? Hadde jo vært moro med en baby med ferdig laget sovemønster hehe.
Makka Pakka Skrevet 26. februar 2007 #11 Skrevet 26. februar 2007 Ikke at jeg vet det men tror ikke det har noe å si for aktivitetsnivået når ungen kommer ut. Mora mi har alltid sagt at jeg var helt hyper inne i magen men når jeg kom ut var jeg veldig rolig og sov mye. Broren min var rolig i magen men aktiv som bare det når han kom ut, dette innebar bl.a. mye skriking om natta. Jeg fikk en datter for 1,5 år siden, hun har hele tiden(både i magen og etter at hun ble født) vært sånn midt på treet, tror jeg, sånn passelig aktiv :-) Samboeren min blir irritert når jeg dulter i magen etter at jeg har lagt meg, sånn bare for å se om jeg får reaksjon. Han er redd for at ungen skal bli aktiv om kvelden av det, men det skal altså ikke ha noen sammenheng !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå