Gå til innhold

Hva kjøper dere inn til dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt

amme-bh

brystskjold

nattbind

brystvortekrem

medisinsk grønnsåpe (om du må sys etter fødsel eller keisersnitt -anbefales på sykehuset. Vasker også babyen i dette).

ammeinnlegg - bomull og ull

Har ikke kjøpt ammeklær da jeg synst det er bedre å amme i teskjorte med en treningsjakke over.

Har jeg glemt noe? Hva kjøper dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det såg ut som en grei liste.

Men hvorfor bade babyen i medisinsk grønnsåpe??

Bare lurer litt jeg..

Skrevet

Har på min liste:

truser

amme.bh (kjøpt en,venter til etter jeg har født med og kjøpe noen til,brystene vokser sikkert mer da)

nattbind

brystsalve

ammeinnlegg

ammeinnlegg i ull

Det var det tror jeg..har sikkert glemt no igje også.

Skrevet

En god håndkrem er ikke så dumt å ha. Hvis du hovedsaklig har tenkt å bruker vaskekluter når du skal stelle babyen kommer hendene til å være en god del i kontakt med vann. Mine hender blir ihvertfall veldig fort tørre da.

Skrevet

Det er vel den såpen de bruker på sykehus og derfor anbefales den. Ganske greit å bruke noe så mildt om babyen klarer å klore seg selv. Neglene er ofte lange og er oppi ansiktet hele tiden. Ellers er det dette mor må vask seg med etter sying. Stumpen skal nedi grønnsåpe vann første dagene hjemme. Jeg har brukt medisinsk grønnsåpe til min sønn nå i to år og han har aldri hatt et eneste utslett. Min mann liker også godt såpen - han sliter litt med kviser. Har iallefall en flaske i hus - men helt fritt hva man selv vil kjøpe:)

Hovedinnl.

Skrevet

Ok;-)

Jeg husker bare at jm som viste meg hvordan vi skulle gjøre ang bading på sykehuset,brukte jordnøttolje i badevannet,for å ikke tørke ut huden.

Ikke bruk såpe sa hun,heller olje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...