Neetamor-mednyspire Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 fant ut at barnefaren som var min utkårende har vært utro så pakket tingene mine og dro.. har ei jente på 4 fra før av med min eks.. så er så utroli nervøs på hvordan det skal bli å ha to små barn alene mens jeg studerer.. nummer 2 kommer i oktober og jeg aner virkelig ikke hvordan det skal gå.. noen tips?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Syns du er utrolig tøff som pakket sakene dine å dro! du kommer til å klare det kjempe fint å være alenemor for 2!!! you can do it!!!
Neetamor-mednyspire Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2007 ja håper på det beste.. eldste blir snart 4 så går vel bra:)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Det der går så bra ! Er overbevist ! Jeg venter nr 2 i disse dager, og er forlatt, og vet du; Jeg har det kjempefint, ingen å krangle med, ingen som irriterer meg, ingen som kan legge seg borti det jeg bestemmer meg for og det jeg gjør. Og vi skal kose oss vi, lille mini-familien.
Singelmamma og banden Skrevet 27. februar 2007 #5 Skrevet 27. februar 2007 Jeg venter nr tre alene. Vi er flere her inne som venter nr to el tre, bare bla nedover på siden her så finner du en del innspill ;-) Og det går helt fint!
Neetamor-mednyspire Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2007 takk får tips og råd:)
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #7 Skrevet 28. februar 2007 jeg tror også du klarer det helt supert.Jeg står forøvrig i de samme skoene selv.har en datter på 3år med xn og et lille bøllefrø i magen med samboeren.Han fikk kalde føtter og kastet oss ut av huset her om dagen,så jeg er litt usikker på hva som skjer fremover.
Neetamor-mednyspire Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2007 tror vi bare får ta en dag av gangen å skje hva som skjer:) vi klarer det nok=)
mor til en ny i juni Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 tror nok du klarer dette helt fint jeg=) Er selv alenemor til en på 2år og er nå gravid på nytt og skal ha nr 2 i oktober.. Hos meg stakk far til første fødte av 1mnd før fødselen, å denne gangen stakk far til denne, når han fikk beskjeden.. Alt jeg har hørt siden han stakk, var at for han var barn utenfor ekteskapet uaktuelt og jeg kunne gå å fjerne det, men personlig synes jeg ikke at det er riktig heller.. Jeg ser ikke svart på det å sitte med to barn alene.. Er man voksen nok til og ha sex, så er man voksen nok til å ta ansvaret det med bringer også.. Begge barna mine er p-pille barn..
Neetamor-mednyspire Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2007 ja sant det du sier.. er man voksen nok til å ha sex- er man voksen nok til å ta ansvaret.. mitt første barn var så lite planlagt som mulig.. men det her barnet er godt planlagt.. bare dumt han ikke ser alvorligheten i det..
Gjest anouschka with Love Skrevet 1. mars 2007 #11 Skrevet 1. mars 2007 DU klarer det! Jeg har en på 10 fra før, venter en eller kanskje tvillinger nå. Ultralyd til tirsdag Er ikke kristen i den forstand når jeg sier Gud, men har trykket uttrykket godt til brystet alikevel. 'Gud, gir oss ikke mer enn vi kan tåle'. Er fantastisk vakkert, og sant!
mamma til 2 små:=) Skrevet 5. mars 2007 #12 Skrevet 5. mars 2007 off!!!eg forstår deg kjempe godt!!eg jekk gravid aleina å stressa me tanken på koss eg sko klara d!d e tøft men d går somregel mye bedre enn me tror.d e jo selvfølgeli någe annet me deg som bler aleina me to men..me engste oss marr enn me kansje trenge.lykke te!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå