Gå til innhold

Hvor lenge på sykehus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men nr en og to dro jeg hjem 4.dag ettersom begge kom på kvelden med hastesnitt.

Med nr tre fikk jeg masa meg hjem på 3.dag....han kom tidlig på dagen så 0-dagen var ille lang...og jeg hater sykehus..og lever under moralen: jeg er ikke syk jeg har bare fått ett barn.

Etter brokkoprasjonen dro jeg hjem omtrent før legen fikk sydd meg sammen...HATER sykehus.

Annonse

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg fikk utført haste keisersnitt på mandag kveld og reiste hjem torsdag formiddag. Men når jeg kom hjem angret jeg veldig. Da kom barseltårene , melkesprengen og familen på besøk samtidig. Men har tenkt at det var litt deilig og være hjemme og ikke på et fremmed rom når alt dette pågikk. Men hvis det blir en neste gang så skal jeg ha mye mer ro rundt meg.

Annonse

Kom inn onsdag, endte med hastesnitt torsdag morgen og reiste hjem søndag morgen. Så lå3 dager, da var jeg drittlei. Hadde ikke fått melk så måtte på helsestasjonen og veie på mandagen, og til fastlegen på onsdagen for å ta stingene.

Når jeg kom hjem så kom barseltårene, det var litt tøfft, så skulle nok kanskje vært ett par dager til

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg hadde ks torsdag morgen... Og dro hjem mandagen.

Jeg ville egentlig hjem fredagen, men hadde ikke fått igang ammingen bra nok.

Men mandagen fikk jeg endelig dra hjem, men måtte ta de blodfortynnende sprøytene 2 dager etter jeg kom hjem. Men det gikk helt greit å ta dem selv.

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...