Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Er enda en mnd til termin, men gjør mest mulig klar da jeg enda er oppegående. Trodde jeg hadde så mye klær, men de små sparkebuksene forsvant jo inni den store vaskemaskinen. Har dere alt klar?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Ser at mange vasker klær til babyen skal bli født. Er dette fordi klærne er brukt før, eller bør man vakse alle nye klær man kjøper før babyen bruker de...?
OktoberMa-04 Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Nei, må nok sortere og vaske klær jeg og snart... Vogna er klar, men senga må skrus sammen og rees opp... Ellers skal jeg kjøpe kluter og sånt småstæsj. Idag har jeg en helt håpløs dag, sitter bare og surfer og kommer meg ikke igang med noen ting...
m@rie82 Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 jeg har 17 dager til termin i dag, og holder på med å vaske babytøy. i helgen hentet vi vognen og kjøpte bilstol til den lille. mangle fortsatt stellematte, kurven som hun skal ligge i og skinnpose til vognen. har lyst å få det unnagjort denne uken. har ikke fult så mye overskudd nå lenger... hehe!!
OktoberMa-04 Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Alle klær bør vaskes, spesielt nye siden de kan ha kjemikalier i seg som ikke er så bra...
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Åhh! det er så kos det! Er så å si ferdig med alt nå. Men det dukker sikkert opp noe etterhvert som mangler,men da får vi ta det som det kommer:)
Haddy Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Har 2 mnd til termin i dag, og alt av klær og sengklær, tepper, kluter osv er vaska og lagt på plass.. Klarer visst ikke vente!! Har ikke kjøpt seng enda da, så har jo igjen det.. Hadde egentlig tenkt å vente med å vaske.. Sist gjorde jeg det ca. 3 uker før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå