Gå til innhold

Desember: Nå må jeg bare...

Only

Anbefalte innlegg

....syte. Even har vært sjuk siden onsdagen og på fredagen ble jeg lagt i bakken av influensa. Fy flate så sjuk har jeg ikke vært på år og dager.

Even var ikke i form i går, så han er hjemme med meg, og er såååååååååå grinete. Jeg tørker svettet og prøver å være tålmodig mamma med bortimot 39 i feber. Storesøster startet i går med influensa, men hun er jo rene engelen å ha hjemme som syk.

Prøver fortvilet å få Even til å sove formiddag, men ikke f... om han vil. Jeg bare må få et avbrekk her.

Sånn der var jeg ferdig.

Håper dere andre slipper unna influensaen og er friske og raske.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om å være syk. Jeg er alene denne uken, og selvsagt måtte det komme nå. Jeg var ikke helt i form i går, men var på jobb, hentet Snupi i barnehagen kl 16. hun hadde sovet kun 1,5t i går og var derfor helt uttafor hele ettermiddagen. Det var ikke noe gøy når jeg hadde vondt i halsen og nedover mot lungene, hostet slim med blodsmak og hele pakka. Fikk heldigvis lagt henne en time før normalt og hun sov til kl 07 i dag morges. Jeg derimot våknet med feber og surklete pust. Fikk kjørt Snupi i barnehagen, kjøpt melk og halspsatiller og har siden sovet på sofan....

snart må Snupi hentes igjen og det ser jeg i dag IKKE fram til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Her ble vi friske etter ei uke. Dro til legen med Even for feberen ville ikke gi seg etter ei uke og der fikk vi konstantert ørebetennelse. Og storesøsteren var med og klaget litt over øret og da tok han og kikket i hennes også, og joda, der var det også en ørebetennelse. Så her lå jeg hjemme med to sjuke barn og jeg med feber og hostet blod på slutten.

Vær glad hun kunne være i barnehagen om dagen, da fikk du de timene for deg selv.

Fikk bort skallebanken med å drikke en kopp kaffe, da forsvant den. Kan tro jeg var lykkellig, da hadde jeg bare feber og hosterier igjen.

Men bank i bordet nå er vi alle friske og raske. Onsdagen i den uken lå vi hjemme hele familien, far gikk i horisontalen da han.

Håper dere er blitt friske og raske igjen.

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...