Gå til innhold

Jeg blør, noen som kan gi meg litt håp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fant blod på papiret i dag tidlig når jeg stod opp... har ingen smerter og det er ikke kommet mer foreløbig men er dødsens bekymra.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

blødde selv i 12 timer.. dro rett på legevakta og fikk tatt ultralyd og barnet er der enda..

 

om du ikke blør mye mente de iallfall på legevakten at det ikke var farlig.. du kan snakke med legen din å få tatt en tidelig ultralyd så du kan roe deg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg blødde i uke 13. Ikke mye, men var endel frisk blod på papiret.

 

Gjorde ikke vondt som jeg kan huske...

 

Nå er jeg 30+2 og alt går helt supert.. Så trenger ikke være farlig.

 

Lykke til da! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for håp, jeg har mest lyst å grine og ta alle sorgene på forskudd her. Har ikke ondt jeg heller heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige svangerskap blødde jeg litt i uke 10. Var bare en dag, og kom bare litt på papiret. Resultatet av det svangerskapet ligger og hviler i sengen sin nå, - 2 år gammel :o)

En venninne av meg blødde ganske mye i 2 dager i uke 14. Dro på legevakten, ble sendt på sykehuset på ultralyd og alt var helt fint. Legen sukket og sa at egentlig skulle alle gravide blitt opplyst om at det omtrent er normalt å blø litt i svangerskapet, for det var så mange som gjorde det. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mange som blør litt, men det er ganske fælt å blø å ikke få vite om det fortsatt er liv eller ikke..

 

jeg hadde ikke vondt.. men skal til ny UL på fredag får å se om barnet vokser opp.. legen ville ha meg tilbake fordi det var så vanskeli å se om barnet ville vokse opp å leve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde hver mnd frem til uke 18 med sønnen min. Flere dager. Alt ok. I dette svangerskapet har jeg til nå blødd tre ganger. Litt to ganger, men i flere dager. Nå er det virkelig mye, men på UL i stad vinka babyen til meg og hjertet slo. Blør fortsatt da så jeg er stadig nervøs, men det kan absolutt gå bra med blødninger. Slimhinnene er også mer sarte. Kanskje det bare er fra skjeden det kommer litt blod hos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det hender seg at man blør gjennom hele svangerskapet.. men jeg ble skremt iallefall siden jeg ikke blødde noe under mitt første svangerskap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt på vei er du neetamor? jeg var på ultralyd i dag, hun så noe hun mente var fosteret men det var for tidlig å si om det var i live eller ikke så har tatt hcg tester. jeg er bare 5+6. har ikke blødd noe mer etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke mer enn 6+5 på vei.. å d vil jo si at lille fosteret bare er 4 uker- snart 5..

så skal bli spennende å se på fredag om fosteret har vokst litt, håper på det beste.. jeg har ikke blødd mer etter søndag-heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Synes du bør dra til lege og få tatt en UL. Vet ikke hvor langt du er på vei, men er du mer enn 6 uker kan de jo ihvertfall se hjertet og det er beroligende.

Selv blødde jeg HVER dag fra 5+6 til ca 12+0. Det var ikke gøy i det hele tatt. Klarte ikke å slappe helt av da jeg aldri fikk noen forklaring på hvorfor jeg blødde. Men nå er jeg nøyaktig halveis i svangerskapet og alt har gått bra. Så lenge jeg blødde fikk jeg ikke jobbe (hadde ikke strengt sengeleie altså, som gyn sa; det er lite man kan gjøre så tidlig i sv.skapet, og aktivitetsnivået har sannynligvis ingen innvirkning for om det kunne bli SA eller ei, men man trenger jo ikke å provosere fram noe.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...