Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Er ute etter mat jeg kan lage selv, altså ikke grøt. Hun er 5 mnd. Most kokt potet? Gullerøtter? Jeg har ikke peil:)
Blomman Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 moste kokte poteter og grønnsaker er kjempefint å starte med det ;-) Start med en og en ting om gangen i tilfelle reaksjoner. Du kan og koke eple og mose
Puselure Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Av og til ga jeg fruktpure av eple og pære til poden når han var så liten. Skrelte og kokte i ca 10 min før jeg moste med stavmikser. Han syntes det var kjempegodt;) Vi begynte med litt grøt på kvelden når han var 5 mnd (4 mnd grøt).
syvendehimmel, igjen, Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Kokte gulerøtter, potet, blomkål, kålrot, vel, det er vel egentlig bare å prøve seg frem. Prøv gjerne med en og en ingrediens og bland de etterhvert. Bare vær litt obs med mat som inneholder gulerot i forhold til flekker på klærne, så er du advart:-D Lykke til
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2007 #6 Skrevet 27. februar 2007 Takk så mye for alle svar! Ha en topp dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå