Gå til innhold

Flere som drømmer rart?

Anbefalte innlegg

Jeg drømmer så rart for tiden... Drømte ei natt at babyen ikke kom den natta, derfor kunne jeg gi et av eggene jeg hadde i stablede kartonger til marsvinet (jeg har ikke engang marsvin). Marsvinet kunne nemlig spise egg fordi det føder ferdige små marsvinbarn med hår og åpne øyne og sånn.. Jeg hadde jo ikke noe bruk for eggene når babyen ikke kom den dagen! Men da marsvinet hadde spist av det ene så vi at det var to små foster inni der mded hår over hele seg, og da sa mannen min at jeg ikke måtte gi marsvinet eggene. Det var jo dronninga sine egg!!! Og nå måtte vi ut og finne et nytt egg med to hårete foster i så hun ikke fant ut av det og ble sint. Vi styra fælt med å finne ut av hvordan vi skulle finne ut om det var noe inni eggene uten å knuse dem... Uff... Jeg var helt sliten da jeg våkna, jeg...

Mannen min drømmer også rart. Han er visst litt gravid han også.. Vi skal se på leilighet til babyen kommer, og tenker på å dele av et rom til de minste. Ei natt drøme han at han hadde satt opp veggen, men så oppdaget han at han hadde glemt å lage dør først! Så han var innestengt på babyrommet...

Er det flere her som drømmer snålt?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8395289-flere-som-dr%C3%B8mmer-rart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde mareritt i natt. Jeg hadde akkurat fått babyen, men den klarte ikke å suge på puppen min slik at han fikk nesten ingenting av den næringen han skulle ha. Og så drømte jeg at jeg stresset på jobb eller skole ellerno for å skynde meg hjem og gi den lille mat, men så tok det nesten 9 timer før jeg klarte å komme meg hjem. Da var den lille så sulten og underærnært at jeg måtte skynde meg til sykehuset....Så våknet jeg. Det var en ekkel drøm altså!

Har mye mareritt ja. Mannen min er utro, han svikter meg, jeg spontanaborterer og mareritt om alt mulig. Men har noen bra og da:) Det blir lite sex på mannen min, fordi jeg drømmer om at vi har den nydeligste sexen (noe vi også har i virkeligheten og da), men problemet er at jeg blir egentlig tilfredsstilt nok av drømmen, så da trenger jeg ikke alltid ha på en gooood stund, hehe. Bra han er forståelig da, og han har skjønt at lysten går opp og ned også i forhold til graviditeten, men den som venter, venter på noe godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...