Lapez Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Isåfall, hvor?? og hvordan ser de ut?? Dype? Farge?? Vil de forsvinne tror dere? Isaåfall hvor lang tid vil det ta?? -Oppdaget et lite ett på låret nå i stad:O IIIIk, men det følger med det.. =)verd det ja!!! men synd likevel da, trudde jeg berga siden jeg er i uke 39 nå uten et merke.. men men=)
Kondis som en murstein Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Mm, har fått et par på rompa... De er blålilla! Lækkert ja, hehe...
m@rie82 Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 oooh yes!... her er det mest på magen, og de er stOre!... men håper de blekner like fort som forrige gang.
kfitjar Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har fått i mine tidligere svangerskap, men ikke i dette enda.... I mitt første sv.skap fikk jeg noe sinnsykt med strekkmerker på magen, under navlen. De var blå mens jeg var gravid, nå er de hudfarge, men på en måte som arr. Fremdeles veldig synlig, men iallefall ikke blå. Gutten min blir seks år om to uker....så de er nok der for resten av livet mitt.
babyi2010 - fødeklar- Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Begge puppene, ser ikke ut, men det har blitt bedre. Tror jeg var ca. 4mnd. på vei da det begynnte så fikk det tidlig da. De var rød/blå/lilla, men har mistet mye farge nå så jeg er fornøyd, men huden er ødelagt. Jeg har egentlig tykk hud, men den er blitt helt tynn i strekkmerkene Ekkelt. Men har berget magen. Så jeg tror ikke det nytter å smøre seg egentlig hehe. Har smurt meg fra dag 1. både pupper, mage og rumpe, men det hjalp ikke helt. Men smører meg enda jeg.
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 jeg har noen små søte på låra.. lilla farge...
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 har fått 2 små streker rett over navlen..er ca.1 cm..rød i farge..
**chrissy-the sweetest thing** Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 jeg har smurt meg-skrubbet meg og massert to ganger om dagen-men i uke 35 kom dem,er ikke mange men tre -fires stk helt neders på magen-tror de kommer til å legge seg rett over trusekanten ca,men de er veldig tynne å bittelit røde men veldig lite synlig....har smurt og massert masse der de har kommet å det ser ut til at det gjør at de blir mindre synlig.men noen strekkmerker blir jo ikke synlige før etter magen har trukket seg sammen igjen!så vi får se-meeeeen: jeg er da enoooorm med tvillinger så jeg bryr meg ikke så mye om det-mest happy for at jeg har kommet så langt og at begge barna mine har det bra:-) nesten sånn at jeg hadde synes det var merkelig hvis jeg IKKE fikk strekkmerker.hehe,bare se på nicket mitt-lissom:-)
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har ikke fått noen enda. Har Kjøpt ølje av aroma terapeuten min som jeg smører med hver dag. Vet ikke om det er årsaken, men det er greit å prøve det.
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 26. februar 2007 #10 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har ikke fått noen på magen denne gangen heller, og er så lykkelig for det.. (men har på siden av magen, puppene og låra, men de er fra sist)
Haddy Skrevet 26. februar 2007 #11 Skrevet 26. februar 2007 Sist fikk jeg noen få på magen, helt nede ved trusekanten og 3 rundt navlen, liksom ut fra navlen.. Husker ikke helt når jeg fikk dem, men tror det på ha vært i løpet av de siste tre ukene. Har ikke fått noen til nå, og har ikke lyst på fler heller. Holder med de jeg har!! De er ikke så veldig pene nå, litt blålilla og gapende liksom.. Men klarte fint å leve med de etter forrige svangerskap. Ble fort mindre og bare litt lysere enn huden.. Men akk så dype viss man kjente etter.. Selv om det ikke er verdens undergang håper jeg virkelig å slippe unna denne gangen!!! Lykke til!!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. februar 2007 #12 Skrevet 26. februar 2007 Har fått strekkmerker her ja..fikk de ganske tidlig.De er lilla nesten,med litt blå i de.Noen er bredde mens noen er smale.De kommer aldri til og forsvinne helt,men det blekes etterhvert.Men bort kommer de ikke. Du er heldig viss du ikke har fått på magen da,låret synes jeg ikke er så nøye(har ingen der selv,kun på magen)
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #13 Skrevet 26. februar 2007 Jeg er 29+2 og har ikke fått noen ennå. Sist gang fikk jeg 5 strekkmerker på magen. De kom veldig sent og forsvant ganske fort etter fødselen. Håper på det samme denne gangen også.
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #14 Skrevet 26. februar 2007 har heldigvis klart å unngå de på magen,bortsett fra ett i arret fra blindtarmen der hvor huden er dårligere.. ellers har jeg noen VEMMELIGE på rumpa,er tynne og lange,rød lilla aktige,sånn middels dype...håper de forsvinner litt vertfall.. STYGT
Kondis som en murstein Skrevet 26. februar 2007 #15 Skrevet 26. februar 2007 Hm, jeg har ikke lenger kun et par stk på rompa la jeg merke til nå, hmpfr... Nå er det mange slike som Kine over her beskriver! Jaja, kom i natt de da eller????
cec26 Skrevet 26. februar 2007 #16 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har vært veldig heldig ( kryss i taket ) ingen første gang, og heller ingen enda... så håper ikke de kommer nå som jeg er på overtid....;(
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 26. februar 2007 #17 Skrevet 26. februar 2007 Æsj ja... Her begynner de å snike seg frem gitt, begynte vel i uke 35 ca. På høyre side, og litt over og under navlen. Akkurat sånn at bikinisesongen ryker! Badedrakt here I come... Ti hiii! Tenker det er verdt hver eneste stripe, men kunne jo tenkt meg å ikke se helt forfallen ut selv om man får barn da! Får inderlig håpe det stopper litt opp, men magen blir vel ikke mindre nå mot slutten, så det spørs nok hvordan det går videre!
frøy@ Skrevet 26. februar 2007 #18 Skrevet 26. februar 2007 Å jada, her lyser det i rødt fra hoftene, mange små, røde striper, men det virker som om de bare er ytterst i huden, kan ikkje kjenne dem i alle fall + at jeg har fått et par små, rød-lilla under ene puppen.. Jaja, magen er i alle fall spart foreløpig og i morgen begynner jeg på uke 40, så får håpe den klarer seg uten.. :-)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 26. februar 2007 #19 Skrevet 26. februar 2007 Har ikke fått noen i svangerskapet hittil;) er i uke 36. håper jeg slipper. smører meg hver dag med body butter. Men jeg har noen på innsiden av lårene fra før pga overvekt i tenårene . ikke at de vises så godt men de er der:(
Pirkeanonym Skrevet 26. februar 2007 #20 Skrevet 26. februar 2007 Ja hakkan! Har vært superfornøyd, og gått å skrøtt på meg at jeg kun har fått 3 på hofta, da jeg plutselig oppdager at hele baksida av låra og knærne er fulle av røde ekle strekkmerker:-(
Ny bebis i magen! Skrevet 26. februar 2007 #21 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har ikke fått strekkmerker enda. Håper jeg slipper. Er i uke 36 nå. Har noen gamle på hoftene fra da jeg kom i puberteten, men de viser nesten ikke nåda. Ess, strekkmerker er bare sjarmerende det og helt naturlig!
Baila Skrevet 26. februar 2007 #22 Skrevet 26. februar 2007 Eg har ikkje fått strekkmerker denne gangen heller. Har alltid hatt litt ekstra på hoftene, som eg nå føle blir tatt med til å øke magen. Men svanger skapet er ikkje over ennå, så kansje eg får?
Jente1980 Skrevet 26. februar 2007 #23 Skrevet 26. februar 2007 Nei, ingen iløpet av svangerskapet, er nå i uke 35... Men jeg har noen på begge sidene av hoften som dukket opp etter kose kg`ene jeg la på meg før jeg ble gravid.. Ganske ironisk det da... (La på meg 10-15 kg etter jeg og min kjære ble sammen, desverre... Men derigjen så skal det nevnes at jeg kun har lagt på meg ca 4 kg i svangerskapet..)
*Mi tesorito* Skrevet 26. februar 2007 #24 Skrevet 26. februar 2007 En del på skinka og hoftene og masse på puppa! Men ingen på magen så langt..(kun rundt piercing-hullene) håper ikke det blir no mer på magen...!!! Fikk kjempe tidlig på puppene....
jools Skrevet 26. februar 2007 #25 Skrevet 26. februar 2007 Jeg fikk endel på sidene sist og under magen,men de under magen forsvant å de på sidene bleknet.Fortsatt synlige,men jeg er vel så vant til de at jeg ikke bryr meg.Har ikke fått noen fler dette sv.skapet. Jeg er mer bekymret for sånne åreknuter på beina,det er ikke noe ønskelig.Håper jeg ikke rekker å få noen på de 16 dagene som gjenstår:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå