Gå til innhold

Trenger ikke vente på IKM jeg.. HURRA!!!

Anbefalte innlegg

ikm den 5. mars, trodde jeg..

Gått med menssmerter hele helga, og på impuls testet jeg i dag..

Det lyste en sterk blå strek mot meg til og med før jeg rakk å legge den fra meg..

Da var jeg visst gravd selv om jeg blødde hele uke 6 da.. VELDIG SKJELVEN NÅ

************************************************************************************

***********************************************************************************

***********************************************************************************

*********************************************************************************

*********************'BABYSTØV*********************************************

**********************************************************************************

********************************************************************************

NOK TAL ALLE??? ************************************************************

Ser dere på 1. trim jenter..

Fortsetter under...

grattis...håper jeg kommer etter i midten av mars...

suger til meg babystøv###########################################################################################################################################################################################

lykke til og kos deg masse

Annonse

Tusen takk..

Det er jenta mi p 3,5 år som har lakenskrekk forresten.. Vanskelig for å sove natta igjennom.

Da er jeg et sted mellom 3-5 uker på vei.. Men siden den slo ut så raskt må jeg være nærmere 5 uker tror jeg.. Syklusen var veldig rar. Blødde med bare 1,5 uker mellom 2 mens som hver varte i 1 uke.

79`er snart 3barnsmamma??

Jeg hadde ingen mistanke da jeg plutselig blødde nei.. Så jeg ble veldig overrasket i dag.

Kontrollstrek og testestrek var like sterke. Kan vel ikke bli det om man er bare 3 uker på vei??

Annonse

Nei...d tviler jeg på...tror nok du er 5 uker på vei da ja......Bestiller du legetime nå snart da eller skal du vente litt??

Du må ha lykke til med svangerskapet!! Håper jeg også får ta turen over til 1. tri om en ukes tid...he, he...men det tviler jeg på....

Vuggi vuggi

Jeg brukte CB-digital.. den lyste gravid.. Jeg trakk ut testepinnen og der var strekene like sterke. :)

79`er snart 3barnsmamma??

Sees nok når du minst venter det tenker jeg :) Lykke til.

Får håpe spiren klamrer seg fast de neste ueke da.. )

Får endre nicket mitt tenker jeg.. Kan ikke helt tro det enda.. :)

Gratulerer så mye til deg fra meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så merkelig det med mensen du hadde..... Kanskje en veldig tidlig el som gjorde utslaget? selv fikk jeg tr på kvelden fredag på dag 43....

Litt rar tr, for i dag har det vært nærmest ingenting. ikke lett å forstå seg på denne kroppen nei!

Suger iallfall til megf alt det babystøvet jeg kan få!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...