yogamamma Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Fant ut i dag at jeg skal ha mitt tredje barn på 4 år. Det går fort i svingene dette, men gud så fantastisk. Kjekt å være tilbake på sidene.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Jøss. Ligger ikke på latsiden du! Gratulerer masse )
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Oi. Ja da går det fort i svingene for deg også da. =) Jeg venter mitt 3 barn på 2 år jeg da. Har tvillinger (som er 8 måneder) fra før av så er jeg gravid igjen nå. Velkommen hit igjen da. =)
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Hei. og velkommen tilbake... Jammen er du kjapp i vendinga du... Raskere enn meg og du, hehe.. Venter nr 6 jeg, så det blir 6 unger i løpet av 13 år for min del.... Er forresten like gammel/ung som deg og... Gratulerer med bitte-liten i magen...
yogamamma Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 Skal jo gifte meg opp i alt dette i sommer. Designer-kjolen vi jobber med må plutselig endre snitt og min planlagte og flytende utdriknings-tur/husmorferie til paris med forlover i sommer er nå ombooket til yogaweekend ved Vansjø, vegetarmat og renset vann. Men det blir sikkert minst like flott!!! Og så disse deilige barna. Blir jo rusa bare av det, så rødvinen og paris får vente på seg. Vi får glede og støtte hverandre fremover på disse sidene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå