vår2007 Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 hei jenter!lurer fælt på hva som er lurt å ha i bagen(termin 13april)saueskinnspose blir jo veldig vamt(bor i oslo)er voksipose bedre?og hva er helårspose..?sist fikk jeg barn i mai og vi brukte bare dyne...hm ..setter veeeldig pris på svar!
Kondis som en murstein Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Lurer jeg også, så jeg dytter litt )
candymams Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har selv kjøpt voksipose og tror jeg kommer til å blir veldig fornøyd med den. De jeg kjenner som har den skryter veldig av den. En venninne av meg brukte den på sin nyfødte datter i jula og da hadde tulla kun ullbody, sokker og lue på seg og det holdt.
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 skal man ha både pose og dyne? og evt når begynner man med bare dyne?
vår2007 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 trenger ikke dyne i posen..det blir for mye!posen fungerer som en dyne.Dyne er greit når det blir mildere!e jammen ikke lett det her!
Haddy Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Fikk i slutten av april sist, og det har jeg tenkt til nå også Har voksi pose, men den har jeg ikke tenkt å bruke før til høsten.. Tenker at det holder med ullklær og dyne i starten. Blir jo fort varmere, og det er vel ikke såå kaldt i april.. Kan jo spørre jordmor eller helsesøster også da!
OktoberMa-04 Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Tror det er lurt å følge med på gradestokken jeg... Om det er minusgrader og man vil gå ut er det lurt å ha dunpose, ellers holder det med dyne og skinn og et teppe over dyna. Men om man bruker dunpose/voksipose kan man jo kle på babyen mindre og da... Er jo et evig spørsmål om hva man skal kle på dem, det er det enda synes jeg 2,5 år siden jeg fødte... Har alltid hatt en tendens til å ha på litt mye jeg da, liker ikke tanken på at de skal fryse... Men de fleste finner jo fort ut av hva som passer babyen. Viktig å følge med underveis i trilleturen også, og heller ta av/på litt om de virker kalde eller varme (sjekke i nakken er vel det sikreste...).
vår2007 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2007 ja,er jo tross alt vår og skal vell litt til at det minusgrader!tror nok at skinn og dyne er nok!takk for gode råd!!!!
Har fire go`inger Skrevet 26. februar 2007 #9 Skrevet 26. februar 2007 Vi fikk ei jente i april 2005 og til henne har vi brukt en fleecepose fra Basson baby hele tiden. Vi har vært veldig fornøyde. Jeg synes de voksiposene virker i varmeste laget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå