Gå til innhold

Blir hekta på BAM

Anbefalte innlegg

Hei

Sitter her å føler meg helt hekta på BAM sitt forum... Greier ikke konsentrere meg om jobb.. det eneste jeg tenker på er å bli gravid.. Flere som har det som meg?

Tenker på at det bare må bli- fikk nettopp vite at en kollegea av meg skal bli pappa - men jeg greier ikke helt greie å glede meg med han. Føler meg litt egoistisk, men jeg vil ha barn NÅ. -Vil være gravid nå! Vet jeg ikke skal klage så mye at det er mange som har prøvd lenger enn meg... men jeg har mistet.. og vil bli gravid igjen NÅ.....

Er litt opphengt vet det... men der er vel flere som meg her inne... eller??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8395029-blir-hekta-p%C3%A5-bam/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Aktiva

Jeg er på jobb selv men kan si (med dårlig samvittighet) at 40 % av tiden er jeg på BMI :) Det er vår 1pp og venter IKM 27 eller 28 feb. og det er spennende. Etter EL har jeg vært rar som aldri før men det må jo ikke bety noe. Eneste som bekymrer meg er vonde pupper helt siden EL og det har aldri skjedd før, som regel er de vonde i ett par dager før mensen.

Så vi får jo se rundt den 1 mars hva som skjer dere hører nok fra meg

Håper at de ømme puppa er et godt tegn da. Jeg var ihvertfall veldig øm sist jeg var gravid. Hadde EL i slutten av forrige uke så jeg har ikke begynt å kjenne etter tegnene enda. Er redd hvis jeg begynner å tenke på det så innbillere jeg meg at jeg har alle...

Håper at du får positivt svar - du har ikke så veldig lenge å vente før du får testet da :)

Annonse

hehe... er bare så godt å høre at andre er som meg.... tenker alltid at nå skal jeg la være "å være her inne" noen dager-- men bare MÅ..... herregud, det var dette å ikke stresse da..... mista i uke 6 i desember, og er nå mektig klar igjen..... lykke til!!!

Klem

Jeg er også hekta. Bare må inn og kikke litt....... og litt blir til lenge.... Mistet i januar, 8 uker på vei. Men er igang med prøving igjen. En kollega av meg skal ha barn og er like langt på vei som jeg hadde vært.... Det er litt vanskelig, men allikevel er det spennende å høre hvordan hun har det. Men det føles litt bittert og kan være veldig leit å tenke på . Eneste trøst ville vært om spira satt kjapt igjen!! Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...