babyi2010 - fødeklar- Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Er ekstremt sliten idag, sikkert psyken som er innstilt på at nå må han altså komme. Har jo termin idag, men hvem vet. Det er jo enda håp Noen som føler at barnet er på vei, jeg må bare beklage å si at jeg kan ikke kjenne noen tegn på at nå begynner ting å skje. Hvilket kjønn venter dere da?
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Har 2 dager til termin. Her er det heller ingen følelse om ar noe er på gang. Tror jeg kommer til å gå lenge over, er førstegangsfødende og aner ikke hva vi får. Vil at det skal være en overraskelse.
mamma+litenspire Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Æ hadde termin i går.. men sett her enda me magen:( håpa d skjer nåkka snart.. Får ei jenta:)
trulte-->termin+2 Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Jeg hadde termin i går...men føler jeg kommer til å gå vertfall en uke til. Så i dag skal jeg på spinning å få av meg litt energi! Venter gutt=)
Tskjekjerringa på OVERTID Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Jeg hadde også termin i går... har en del murringer og i stad fikk jeg litt brun aktige, evt gammlet blod, rester på papiret etter do-besøk...Har en del mensmurringer og tak innimellom også! kanskje noe på gang?! Uansett har jeg time til igangsetting i morgen, men hadde blitt superglad om det hadde satt i gang av seg selv.................
misyme Skrevet 26. februar 2007 #6 Skrevet 26. februar 2007 Jeg har ikke termin för paa söndag men jeg jobber med saken Har vasket vinduene paa innersiden, yttersiden for ei uke siden (det gjorde at jeg begynte aa faa smaa rier og at proppen gikk, litt aapning ogsaa), vasket noen gulv og i morgen stövsuging paa planen, med kanskje en god lufte-tur Merker at det naermer seg .. masse sterke kynnere, som resulterer i smaa mens-smerter, begynnende vond rygg ogsaa .. Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå