Gå til innhold

Ang mensmurringer like etter befruktning...


Gjest

Anbefalte innlegg

Vet det går veldig diskusjoner her fortiden om at vi prøverne legger inn spørsmål til dere på 1.tri og at det er en del her inne som ikke liker det.

Så til dere som ikke liker det: overse dette innlegget... Jeg spør nemlig bare de som faktisk har lyst å svare. Det er jo nemlig ikke sååå lenge siden dere var på prøver-siden selv...

 

Vel, her kommer i alle fall spm:

Hvor mye mensmurringer hadde dere like etter befruktning/etter ikm?? Er det så at dere hadde murringer stort sett hele dagen? Eller bare innimellom??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei turbo!!!!!

 

Jeg hadde (som du kanskje vet) ikke murringer. Kjente et merkelig press som jeg ikke kan sammenligne med mensen, men det var først etter testen ble positiv...

 

MEN så har jo ikke jeg hatt noe særlig mensmurringer tidligere heller da........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Turbotrollet!

Jeg hadde mensmurringer omtrent fra ikm, og de kom og gikk, men var mye mer tilstede en mine vanlige mensmurringer har vært. Og så var de litt mer ubehagelige også... De kommer og går fremdeles, og i dag er jeg 5+5! :)

 

Du er hjertelig velkommen hit til 1. trim, håper det ikke blir lenge til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Jobber jo med saken da :)

 

Er 4 dager over ikm nå. Negativ test igår, så har ikke så stor tro dessverre. Men har likke så mye mensmurringer som jeg pleier ha. Har bare et press i magen som er der nesten hele tiden. Ellers ingen tanta-symptomer heller... Blir så oppgitt og lei over disse teite syklusene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mye mensmurringer 5 dager før ikm, ikke hele tiden men mye av dagen. Hadde en følese at nå var mensen på vei, men den kom ikke til å komme alikevel. Men positiv test er det siste jeg hadde ventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg har akkurat kommet hit,men jeg så også disse innleggene om at prøvere ikke skulle stille teite spm. Helt tragisk spør du meg...

Noen har tydeligvis tatt feil av kranglesiden og 1.trimester,vil jeg si!!!!!!!!!!!!

 

Jeg hadde endel murringer helt siden el jeg. Var stort sett hver dag,men ikke hele tiden....

Er du over ikm eller???:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er vel 4 dager over ikm...Men har noe uregelmessig syklus, så vet ikke helt om dette er ikm da.

Skal test på nytt på torsdag dersom tanta ikke har kommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt mandag for en uke siden,og fikk en mensliknende greie på onsdag,men den stoppet opp etter 3dager,og i går testet jeg positivt.. tatt til sammen tre stykker nå,og alle har vist det samme:-)

 

Så det kan være håp selv om tr kommer og ho oppfører seg litt rart;-)

 

Masse lykke til!!

Håper jeg ser deg "lovlig"(he,he) her inne snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...