Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Ble strippa for en times tid siden.. og er sinnsykt kvalm og uvel nå... Men det er vel noe som følger med?
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Jeg ble ikke kvalm etter strippingen forrige uke. Men, når jeg fikk forrige mann - og fra jeg var ca 3 cm - og videre mens åpningen ble større og større var jeg sinnsykt kvalm, fødte den dagen
♥ McQueen♥ Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 Hva er stripping?? Regner med at det ikke er sånn stripping som jeg tenker på...
Yellowgoldfish Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Ja det er vanlig. Jeg ble det to ganger forrige svangerskap og ble veldig kvalm begge gangene - siste gang begynte fødselen 11 timer senere - da var jeg 6 dager over termin.
Gjest Skrevet 26. februar 2007 #7 Skrevet 26. februar 2007 Lege eller jordmor tar to fingre opp i skjeden din og røsker til den store gullmedalje.. Kjempevondt!! Er med på å modne deg til fødsel.. Evt.få den til å starte tidligere. Ble strippa i dag... Gikk som en krøpling ned til bilen etterpå! Nå kommer det brunt slim ut.. Så håper noe er på gang Lov å håpe!
Kristin **gull 5/3-07** Skrevet 26. februar 2007 #8 Skrevet 26. februar 2007 Jeg ble strippa i dag, men ble ikke kvalm! Derimot ble jeg sinnsykt "susen" og trett! All den energi som kunne ha vært til overs i meg forsvant! Trodde legen skulle ta livet av meg i dag når hun strippa meg! Det var dødsvondt og jeg tror jeg var i ferd med å sparke i stykker benken jeg lå på før hun ga seg! For meg så føltes det som om hun hadde hele hånden opp i "herligheten" og rota rundt og ikke 2 fingrer! Får håpe at dette setter fart på sakene, men tror det ikke før jeg sitter i "klisteret"! Ble strippa i forrige svangerskap også og da fødte jeg neste morgen! Håper det beste for deg og Dere andre at det hjelper og at vi snart har født bebisene våre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå