Gå til innhold

November: Hva gjør dere iløpet av uka?


2nj♥

Anbefalte innlegg

Har dere masse dere er med på med babyen på dagtid?

 

Vi er i barselgruppe, treff ca hver 14 dag. BIM/DIB-gruppe med treff ca hver 14. dag. Går også tur sammen med noen fra gruppa innimellom. Vært på babykino (det er hver tirsdag) en gang, men lyst å få til det litt oftere.

Ellers skal vi begynne på babysvømming, og da tror jeg det holder.... Dagene bare flyr avgårde så rekker ikke kjede meg iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen faste aktiviteter, men treffer venner fra BIM/DIB en del, samt andre venner og familie. Har lyst til å begynne på babysvømming, men må somle meg til å finne ut når neste kurs begynner.. Sanggruppe skulle jeg egentlig vært med på sammen med Jenny, men da det begynner når vi må flytte ut av huset og hjem til mamma da badet skal renoveres over 5 uker..kjipern..

 

ellers får jeg gjort utrolig lite i huset..trodde jeg skulle få mer enn god tid til å gjøre ting hjemme dette året, men neida, fikk gjort mer da jeg jobbet 100%. Har veldig lyst til å lage en scrapbook fra babytiden med Jenny, men får liksom aldri tiden til å sette meg ned med noe sånt.. Også har mamma bursdag i dag og ønsket seg allermest et fotoalbum med bilder av jenny i, men det har jeg ikke rukket å lage.. dagene går fort bae ved å egentlig ikke gjøre noe synes jeg.. flyr av sted når vi ligger på gulvet og leker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...