Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!!

Jeg har ikke skrevet inn på disse sidene før, men har lest litt av og til..

Vi har ikke brukt prevensjon på noen måneder, men ikke blitt gravid likevel. Nå har vi tenkt å prøve enda mer bevisst. Er det noen av dere som vet om eggløsningen bestemmer neste mens, eller om forrige mens bestemmer eggløsningen??? Prøvde m eggløsningstest en gang for å se, men fant ingen LH-bølge. Har vært mer uregelmessig siste halvåret enn tidligere, m 24-28 dagers sykluser.. Det er liksom vanskelig å vite når en skal sette inn støtet da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er eggløsningen som bestemmer neste mens! Du kan nok finne en del nyttig informasjon på www.pernille.info

LH-stigningen kan være så kort at det kan være vanskelig å finne den på EL-tester. Har lest at det kan lønne seg å teste både morgen og kveld på det tidspunktet man forventer eggløsning.

24-28 dagers syklus vil jeg ikke kalle særlig uregelmessig. Jeg har alt fra 32 dager til 50 dager...

Skrevet

Eggløsning kommer sånn ca 14 dager før neste mens. Har du 28 dagers syklus kommer eggløsning på dag 14, har du 24 dagers syklus kommer eggløsning på dag 10. Men selvfølgelig er det individuelle forskjeller.

Du kan lese mer om hvordan du kan finne eggløsning på

www.pernille.info

Lykke til!

Skrevet

Takk! D var d jeg trodde, men d har liksom ikke slått helt til sjøl om vi mente å ha truffet sånn nogenlunde på tida når vi så på det i etterkant. Det har ofte vært en kort og en lang syklus annahver gang.. Er kanskje litt mer opphengt i at vi skulle blitt gravid enn sunt er, men sånn blir det nå bare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...