Gå til innhold

termin 16 okt,noen flere som har det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei

Jeg er litt forvirret for jeg får termin 18 oktober på denne siden.. mens i kalenderen til babyverden har jeg termin 16 oktober.. så vet ikke helt hva jeg skal forholde meg til..

Formen min er overraskende bra nå.. sist jeg var gravid var jeg kjempe kvalm og spydde hver dag i 3 uker ca.. men nå har jeg ikke merket noe.. ganske rart i grunn.. magen har til og med begynt å vokse syns jeg.. merker du noe til det??

Håper vi slipper unna den kvalmen denne gangen da.. krysser fingre:o)

jeg blir også litt frustrert over disse terminene.. på en side står det en dato og på andre står det andre datoer.. jeg har ikke vært veldig dårlig før i dag.. i dag så spydde jeg og det har jeg ikke gjort før.. kjipt det.. for nå trodde jeg at jeg slapp det.. synes det er så kjipt og må sykmelde seg..

synes også magen har vokst litt.. ser en liten kul..

Jeg har også fått to forskjellige datoer 14 og 16 oktober.. Så en plass der imellom, vi må vel vente til UL for nærmere dato da.. Jeg har ikke vært til lege enda, så når jeg har vært det vil jeg nok bruke den dataoen helt til jeg skal til UL...

Jeg er 7+2 og er sykemeldt 100 % pga av kvalme og svimmelhet døgnet rundt...

Å magen den vokser, buksene mine er ved å være for trange, så jeg må nok på shopping snart... Det er mitt 2.svangerskap, har en deilig gutt på 17 mndr...

• 2 uker senere...

Annonse

geddy:

jeg har ikke vært på første kontroll enda.. hvor langt på vei er du da? det står så mye forskjellig på disse sidene? var veldig kvalm jeg også,men har vært og tatt akupunktur tre ganger og er i veldig bra form for tiden..

hallo hallo!! Jeg har også termin 16 oktober....Eneste jeg har merket er at jeg sinnsykt trøtt,tror jeg kunne sovet døgnet rundt nesten..,også har jeg lite med overskudd...skikkelig daff liksom,men ikke kvalm heldigvis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...