villevalle Skrevet 26. februar 2007 #1 Skrevet 26. februar 2007 Har ikke fått menstrasjon etter at jeg sluttet på p-pillen på nyttårsaften. Har ikke lyst til å tilføre kroppen kjemikalier for å sette i gang systemet. Har hørt at akkupunktur hjelper. Noen som vet noe om dette, event har noen råd?
AnetteN Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Heisann! Det er ganske vanlig at mensen blir uregelmessig og at det kan ta lenger tid før mens komme etter p-pille bruk. E kansje isje så dumt å besøke legen dersom det vedvare over lengre tid. Bare for å sjekke at alt e som det ska. Du har tatt graviditetstest isjesant? Kjenne isje te at akkupunktur kan hjelpe. Men det hjelpe mot så mye så kan sikkert ver vert et forsøk. Eg og sluttet med pillen rett etter nyttår, og har og hatt veldig uregelmessig mens. Så vet koss du har det... E så frustrerende. E umulig å vite når har EL. Lykke te!
gobop Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 Akupunktur er spesielt bra til å hjelpe kroppen til å komme i balanse igjen - jeg begynte rett etter sa, og fikk raskt igjen mensen og deretter regelmessig syklus. Har også brukt det med hell mot den ene migrenetypen jeg har (har to) som skyldes for lavt energinivå :) Viktig at du velger en erfaren og godkjent akupunktør - gjerne en med ekstra utdannelse innen kvinnesykdommer Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå