Gå til innhold

heidi med spire i magen<3 ???

Snørrkvalpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Ida, er du her =) Gjett hvem jeg er... =) Skulle vel egentlig blitt med deg å gått drama på Gjøvik istedenfor å fortsette med folkemusikk på Vinstra ;-) hihihihi... Men det at jeg er her er hysj hysj enda altså! Bare du og Heidi som vet dette. Jeg og typen hadde håpet på en liten en neste år, men det tar visst litt lenger tid for oss. Menmen, det blir vel en liten en inni magen på meg også engang skulle man tro. Jeg må vel bare slutte og stresse =) Hadde håpet å gå gravid ilag med Heidi, men så mistet jeg (antageligvis) i jula... hmm... (Har en GAMMEL lege som sjekket meg, og som ikke helt visste hva han gjorde tror jeg..)

Lykke til videre til deg =)

Klemmer fra meg

Ahh, Lalla, da skjønner jeg vettu!!=)

Skal holde tett om alt jeg vettu!!:)

Håper at det klaffer for deg snart og da, det er ofte best å ikke stresse så fryktelig og tenke så mye over det, men det er lett for meg å si som ikke hadde planlagt noe:)

Silje ja, hvis du gikk i musikklassa over så stemmer det at vi kjenner hverandre vettu!!:) Når skal du ha da Silje??

Lykke til både Lalla, Silje og Heidi:)

KLem

Annonse

Hehe, tok litt tid, men skjønte det tilslutt igår!!!:) Jeg gikk delvis i musikklassa og jeg skjønner du, tok 3.klasse fag i 2.klasse sammen med de i 3.klasse, og der gikk det ei som het Silje... Så derfor trodde jeg at du var hu vettu!!:)

Men pøbelgjengen husker jeg vettu,hehe!!=)

Kult at du skal ha baby, oktober ekke såååå lenge til da!!

For min del gikk det kjeeeempetregt frem til uke 12, og da kom jula o.l så tida fløy avsted... og vips så er det uke 24 nå!!:)

Så det er flott:)

har kjøpt inn masse kuuule gutteklær da, mest ufornuftig, men det er det som er kult da!:)

Snakkes på msn davettu!:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...