Gå til innhold

Termin i dag. Vært hos jordmor, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... hun undersøkte meg ikke nedentil. Burde hun ikke gjort det? I det minste for å sjekke om det var modning. Nå aner jeg ikke hvordan ting ligger an. Åhhh, jeg er så lei. Gode råd??? Har sex og går litt tur. Hva mer kan jeg gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i uke 42 man har overtidsvurdering. Da blir man undersøkt på Fødepol. Babyen kommer når den er klar:)

Skrevet

Hmmm, mitt beste råd er å være aktiv og prøve å gjøre ting som får tiden til å gå... Jeg fødte 3 uker før tiden sist, så har liksom aldri gått og ventet så har vel ikke de store erfaringene å komme med. Babyen kommer nok når den er klar for det, så det viktigste er jo å få tiden til å gå. Besøke venner, gå på kino, gå turer (som du jo gjør), rydde/vaske, shoppe...

Skrevet

Skjønner deg godt at du er lei.er 2 dager over termin og er møkklei selv!

Var hos legen min dagen før termin og hun sjekket meg heller ikke nedentil. Bare kjente på magen og sa at babyen lå langt nede i bekkenet. Hun sa heller ikke noe annet enn at jeg fikk gå hjem og bare vente.. Så jeg sitter nå her og venter på babyen som ikke vil ut:)

Har ingen gode råd enn å være i aktivitet,det man klarer. Men funker ikke på meg tydligvis så jeg har ingen andre råd enn å bare vente.

Lykke til da,håper babyen din kommer snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...