Gå til innhold

Lukter - noen dere ikke klarer?

Anbefalte innlegg

Gjest julimamma

Jeg er spes. ømfindtlig for røyklukt, parfyme og alkoholånde(spes.øl-ånde). Har gjemt bort en parfyme som mannen min har, som jeg bare ikke klarer! Har også bedt han om å ikke drikke øl. Er vel slitsom, men sånn er det nå bare når man går gravid, el. hur?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8394055-lukter-noen-dere-ikke-klarer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne gangen har jeg ikke merket noe spesielt til det. Men forrige gang taklet jeg ikke lukten av egg. Klarte ikke spise det pga lukta. Det rare er at lillejenta viste seg og være veldig allergisk mot egg. Både gulen og hviten. Hun har alt vokst det fra seg da!

Avføring, takler ikke lukten, er så vidt jeg ikke brekker meg når jeg er på do, og sliter enda værre når jeg må assistere Lillegutt med stumpetørk.... Reagerer på kattedoen også, så sambo må skifte sanden hyppig, veldig hyppig, hehe

Hadde problemer de tre første mnd, og da var det deodoranten min + samboers, dusjsåpen jeg vanligvis bruker, lukta av matavfall selv om den var "fersk" Lukta når du åpner en oppvaskmaskin når koppene er rene, typens yndlingspotetgull osv... Men nå er alt tilbake til det normale.

Hadde dilla på ertesuppe fra fjordland en liten periode i høst... Og snill som kjærsten min er, tenkte han at vi kunne spare litt penger på å lage selv... Så han endte med å koke ca 10 liter ferdig ertesuppe, og måtte spise alt selv, fordi jeg ikke takla lukta mens han sto og lagde den=P Stakkars... og han som bare ville være snill!!!=)

Annonse

Tåler ikke lukten av ostesmørbrød.Sambo er veldig glad i det,men jeg blir kvalm av lukten og har blitt det en god stund.

I dag skulle vi ha grillet kylling til middag,men det endte med at jeg droppet hele middagen pga at jeg ble kvalm av lukten mens vi lagde maten.Det ble vann til middag på meg i dag.

Hadde mange rare tidligere. Parfymen til typen måtte bort (god ide å gjemme den!), sitte ved siden av folk med sterk parfymelukt, kjøttdeig under steking (måtte pruste i døra når min kjære stekte den), og mange flere. Det er bare en som fortsatt henger ved, og det er røyklukt. Spesielt ute på gata, når noen går forbi. Det er grusomt. Nå er jeg så tett i nesa av snørr og neseblod at jeg ikke kjenner døyten :D (bortsett fra den tidligere nevnte røyken, uheldigvis...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...